mijn vriendin haar dochtertje ging eendjes vangen en haar zusje van 6 hielp haar. ze kregen allebei een prijsje en de oudste was helemaal blij een mp3 spelertje thuis vroeg ze aan opa of die er muziek op wou zetten ze pakte het uit en kreeg een schok van het apparaatje opa bekeek het en kreeg ook een schok die bekeek het doosje en het bleek een nep mp3 spelertje te zijn die bij de knopjes aandoen een schok geeft dit is toch niet een uitdeelkadootje voor bij de eendjes hengelen
oh wat een idioten zeg... als die kermis er nog staat zou ik ermee terug gaan..... dat is wel ernstig om dat aan een klein kindje te geven... kijk als ze 10 zijn ofzo is het wel grapig.. maarja die gaan vast geen eendjes meer vangen,....
Wat raar! Nee niet echt nee. En vooral omdat bij 'eendjes hengelen' er voornamelijk jonge kindjes op af komen (tot een jaar of 4 ofzo).
jeetje dat kan zeker niet ik zou ook zeker melding maken en er iets van zeggen wat een maffen soms zeg
maarre niet om het een of ander maar ik vind een MP3 speler ook niet echt iets voor die leeftijd of ben ik nu ouderwets?? overigens een nep apparaat wat schokken geeft vind ik helemaal ronduit belachelijk voor even hengelen
ik denk dat je ouderwets denkt, haha mp3 spelertjes zijn al heel goedkoop te verkrijgen, leuk tog muziek voor de kleintjes! Ik had vroeger ook een cassette zon draagbaar dingetje, was er super trots op haha en later een discman dat was het al helemaaal whaha
Nou ik zou ook niet verwachten om een mp3 speler te krijgen op een kermis hoor... Zeker niet als prijsje bij het eendjes vangen. Daar geven ze altijd prullen weg die nog geen euro kosten, dus als je dan geloof dat het een mp3 speler is ben je wel ERG optimistisch... Maar dat ze zo'n klein kindje een ding geven wat schokken uitdeelt is ook niet echt normaal nee...
voor bij iets waar grotere kinderen wat winnen kan het wel en zou ik het ook nog wel grappig kunnen vinden (12+) maar bij eendjes vangen ??? sorry maar zo toch ook wel errug pissig zijn! kan niet!
Nee dat vind ik ook geen cadeautje voor bij eendjes 'vangen', inderdaad.. Best wel een beetje schandalig eigenlijk.