hoihoi, Even een vraagje, ons mannetje kreeg altijd de nutrilon standaard die moest ik dikker maken met nutriton omdat hij anders teveel spuugd. Nu ga ik vandaag over op de omneo, ik weet dat deze van zichzelf al iets dikker is maar zou ik dit nog moeten vermengen met nutriton? Bij een flesje van 120+4 standaard deed ik 2 schepjes nutriton en daar heb ik het spugen mee onder controle. Hoop dat iemand mij op weg kan helpen.
Omneo van Nutrilon is niet dikker dacht ik. Die van Friso wel (daar zit al JBPM bij in). En anders doe je toch 1,5 schepje? Het is een beetje uitproberen wat werkt.
Hoeveel nutriton deed jij erbij? Ik vind het toch wel erg dik worden met nutriton erbij. We proberen hem langzaam over te wennen, vandaag zou hij helemaal overgaan maar hij begon gister al tijdens zijn flessen te huilen echt heel zielig. De melk word zo dik dat hij het amper kan drinken en laat hij veel staan, doe ik er geen nutriton bij dan spuugd hij erg. Ben nu maar weer terug gegaan naar 50/50, hopelijk gaat dat beter. Sinds wij de omneo erbij geven slaapt hij de nachten door, daarvoor was hij steeds aan het krampen snachts, maar hebben wel weer het probleem met drinken... Iemand nog ideen?
Ik zou alles bij het oude laten en je oude recept gebruiken. dus idd elke keer jbpm er bij doen. Zo heb ik het ook bijna een jaar met dochter gedaan. Ze was er op den duur zo aan gewent ook na dat het spugen minder werd dat ze altijd een iets dikkere fles wilde drinken.