Als je negatief had getest, stopte je dan met utrogestan en progynova (in kunstmatige cyclus)? En moest je (als je nog een cryo in de vriezer had) gelijk op dag 1 van de menstruatie weer beginnen met progynova? Dus dat je eigenlijk maar enkele dagen stopt? Of stop je alleen met utrogestan? Moest je ondanks de kunstmatige cyclus, dus zonder eisprong, ook voor een uitgangsecho?
Ja, ik moest direct met alle medicatie stoppen nadat ik negatief getest had. En op de eerste dag van mijn menstruatie weer starten met progynova voor de volgende cryo. Ik hoefde niet tussendoor terug te komen voor een uitgangsecho. Ik begrijp dat jouw terugplaatsing mislukt is?
Ja, vandaag 11 dagen na tp (geen pregnyl) een negatieve test. ZKH gebeld maar die gaf aan dat het logisch is dat die negatief was omdat ik te vroeg heb getest. Ben ik het niet mee eens, 11 dagen na tp van een 8 cellige, 15 dpo, dan test men allang positief als het raak is. Bovendien bruinverlies en duidelijke menstruatieklachten, dus het is wat mij betreft voorbij. Maar ZKH zegt dat ik tot donderdag moet wachten en medicijnen moet blijven gebruiken.
Bij mij is het wel gelukt. Maar bij VUMC is het protocol dat als het niet goed was, dat een maand rust tussen cryo plaatsing wel verstandig was. Ik mocht dan bellen na de maand en me weer aanmelden bij de volgende menstruatie. Ze gaven aan dat je hormoonhuishouding dan iets rustiger was en dat dan de slagingskans groter was (heb even gevraagd, waarom..) Maar andere ziekenhuizen hebben wellicht andere visies.
Zelfde werkwijze hier. Ik heb alleen nooit bruinverlies of menstruatie klachten. Dat zou ook niet kunnen zolang je de progynova gebruikt. Nadat je hiermee stopt komt je menstruatie pas op gang. Raar dat dat bij jou anders is. Misschien even navragen. Sterkte
Ik bloed ook vrijwel altijd door de pil heen, mijn lichaam is gewoon raar Inmiddels helderrood verlies, dus het is echt game over hier. Wat raar dat je bij sommige ziekenhuizen rust moet houden tussen de cryo's, ik dacht dat je bij Isala wel gewoon door mocht.
Jammer dat het niet gelukt is Hier moest ik alleen 2 maanden rust na de punctie. De hoeveelheid hormonen tijdens een cryo-traject is veel lager, vandaar dat ik met die pogingen direct na elkaar door kon.
Op het heftige voortraject na heb ik eigenlijk echt geluk gehad qua terugplaatsingen. Verse tp mislukt, 1e cryo niet goed ontdooid, 2e cryo zwanger. Ik hoop dat je me snel mag volgen!
he dames, Ik had 26 april tp van cryo, 9 mei een positieve test in mijn handen!!! helaas was die blijdschap van korte duur, 1,5 week later negatieve test. vroegtijdige miskraam, konden ze zien aan inwendige echo. moest ook stoppen met utro en progynova. Nu eerst deze cyclus doorlopen en bij volgende menstruatie in juni/juli ligt beetje wanneer die op gang komt. heb niet echt regelmatige cyclus. kan ik starten met de progynova en dan op dag 10 echo, aan de hand daarvan wordt bepaald wanneer je kan starten met de utrogestan. Ik weet zelf nog niet wat ik wil gaan doen, misschien eerst ff pauze voor paar maanden. het is mijn allerlaatste cryo. wat naar dat poging niet is gelukt catmommy!
Wat enorm zwaar Diddeltje! Ga je nog andere IVF pogingen ondernemen? Misschien in het buitenland? Heel zuur dat het een miskraam is geworden Ik snap je gevoel dat je een paar maanden pauze wilt, alleen zou ik eigenlijk zelf kiezen om wel sneller door te gaan. Ik denk dat ik die laatste maanden dan enorm 'ophik' tegen die laatste kans, wetende dat het de laatste cryo is en dat alles zo onzeker blijft. Succes, ik hoop dat de volgende raak is en blijft plakken!