Ha dames, Morgen wordt de bevalling ingeleid. Ik heb nu al 3cm en ze beginnen met de vliezen breken. Hopelijk komen dan we ween vanzelf op gang. Wie heeft hier ervaring mee?? Ik heb liever geen infuus met weenopwekkers.. Maar ik werd vanochtend ook heel angstig wakker, en we gaan vandaag nog voor een ctg naar het ZH om te checken of alles nog steeds goed gaat. Ben zo bang om 'te laat' te zijn... Iemand tips?
Ik heb gelukkig geen ervaring met inleiden, mijn zoontje kwam op een donderdag en anders zou ik vrijdag worden ingeleid dus je weet maar nooit. Ik zou wel lekker veel lopen, dan zakt het in ieder geval meer. Succes alvast!
Je hebt nog helemaal geen weeën? ? Mijn vliezen zijn met 4 cm gebroken, maar ik zat volop in de weeën. En na het breken had ik binnen 43 minuten onze dochter in de armen.
wel veel harde buiken om de zoveel min. af en toe, die ook echt al zeerdoen. maar t zet niet door helaas...
Dat is vervelend. Ik had teveel weeën ( weeën storm) maar kreeg geen ontsluiting. Die 4 cm waren het resultaat van de autorit des hels naar het zkh.
Ik ben niet ingeleid, maar bij beide zijn mijn vliezen gebroken bij 3 en 2cm. Bij de eerste moest ik alsnog aan de opwekkers.. Bij de tweede was het breken van de vliezen voldoende. Dus lastig om te zeggen.. Is zo verschillend bij iedereen en ook verschillend per bevalling.
Volgens mij is dat lastig te zeggen. Ik zou ook worden ingeleid dmv vliezen breken, maar na het strippen enkele dagen eerder, had toen al 3 cm ontsluiting, is het begonnen, had 30 uur weeën toen ik het ziekenhuis in kwam en ze met 6 cm mijn vliezen hebben gebroken. Helaas stopten bij mij de weeën na het vliezen breken.... Daarna aan de weeenopwekkers en ze kwamen in alle hevigheid, weeenstorm, terug.
Bij de eerste twee braken spontaan mijn vliezen met 36 weken ik kreeg lichte weeën maar zette niet door en kwam niet verder dan 3cm, ik kreeg dus wee opwekkers, Bij de derde met 37 eken ingeleid ik had al 2 cm dus vliezen werden ook gebroken, ik kreeg meteen wee opwekkers gezien het bij de eerste twee ook niet vanzelf begon
Hier ook ingeleid dmv breken van de vliezen.. Ik mocht twee uur wachten op de weeën.. Die wel kwamen maar niet sterk genoeg waren dus moest als nog aan het infuus..
Gister voor CTG geweest en alles was goed. Maar ze hadden plek om me direct in te leiden, dus daarvoor gekozen Om 12 uur vliezen geprikt. Ik kreeg er geen ween van helaas. Na 1,5 uur ben ik aan het infuus gegaan, en na 45 min nam mijn lichaam het over en hebben ze het infuus uitgezet. Om 15.30 was hij geboren! Wel een razend snelle bevalling dus. Nu weer lekker thuis
Ik verloor vruchtwater en had ook 3cm ontsluiting. Bij mij gebeurde er niks. Dus na 48u ingeleid en in 4 uurtjes bevallen. Ik zou me niet zo druk maken dat het te laat is. Anders sturen ze je niet naar huis. Succes!