Hoi meiden, Werd om 00.00 uur wakker en voelde ineens water langs m'n benen lopen. Ook daarna nog steeds af en toe water wat ik voelde lopen. Heb sindsdien elke keer, in mijn ogen, weeen. Soms om de minuut, soms om de 5 minuten. Alleen.. ze duren zo kort, 40 sec. ongeveer. Ben zo bang dat dit geen 'echte' weeen zijn, maar voorweeen! Ze komen echt aan, blijven en ebben dan weer weg, maar ze zijn zo kort. Ben de hele nacht al op, wat denken jullie? Is het begonnen? Voel ons kindje met enige regelmaat ook nog goed, met name als hij/zij beweegt, 'lokt' dit een wee uit of als ik van houding verander, 'schiet' ik in een wee. Kan dit ook?
Klinkt als gebroken of gescheurde vliezen.. Denk idd dat het wel begonnen is.. Anders even de vk informeren en om advies vragen
ik denk ook dat het is begonnen bij mij waren vorige week zaterdag de vliezen gebroken om 2.30 en kreeg ook weeen om de 5 min ze waren eerst kort maar werden al snel langer en om half 8 had ik al 5 cm ontsluiting en om half 10 had ik volledige ontsluiting maar mocht niet persen omdat onze kleine man nog niet was ingedaald. succes met de bevalling. groetjes
Ik denk dat het echt beginnen was en je inmiddels nog aan het bevallen bent of een prachtig wondertje in je armen hebt. Hoop op het laatste...