Hallo! Vraagje, mijn zoontje is morgen 4 weekjes oud en zit nu op de 8 voedingen van ongeveer 90. We maken altijd flesjes van 120, maar er blijft meestal wel 20-40 over. Het is een flinkerd, was 9 pond bij geboorte en is niet afgevallen. Wat hij nu weegt geen idee... Hij komt om de 2,5-3,5 uur voor voeding. Nu vraag ik me af is 8 voedingen zo geven goed? Wanneer zal hij snachts wat later gaan komen. Proberen om er meer in te krijgen tijdens de 23u voeding heeft iniedergeval geen effect op het tijdstip waarop hij danvolgens komt. hij komt niet later iniedergeval dan. Wat me wel opvalt is dat hij na de ene laatste voeding wat langer slaapt dan 3 uur. Ik maak hem dan meestal wakker in de hoop dat als hij overdag netjes zn flessen krijgt hij dan tzt snachts er wat langer tussen laat.Heeft dat nut?Of zeg je nee fles geven overdag wanneer hij het aangeeft. Soms hoor ik hem smakken( en danis het idd 3 uur later maar als ik dan even wacht slaapt hij toch nog ahlf uur verder..) Enfin, mn oudste is ruim 2 jaar en ik weet niet meer precies zo goed hoe het allemaal zat. Ik weet dat het nog veels te vroeg is voor doorslapen etc maar zou toch mooi zijn als het snachts wat langer er tussen kan zitten. Jij tips wellicht? Hij krijgt overigens pepti voeding met nutritron. Groetjes, Nina
Hallo! Vaak gaat het op zijn beloop goed. Als hij overdag wat meer tijd ertussen kan krijgen, worden de hoeveelheden vanzelf ook iets meer. Voor de nacht is helaas even aanzien ook dat geeft hij zelf aan. Succes. Groetjes Femke