Hallo dames. Op vrijdag 21 november is onze kleine man geboren. Ik werd om 4.00 uur wakker van wat buikpijn die regelmatig kwam. Ik ben tegen kwart voor vijf uit bed gegaan en heb even alleen onder in de woonkamer gelopen en de tijd bijgehouden. Omdat ik snel moest bellen ivm vorige bevalling heb ik vriend;ief wakker gemaakt en gevraagd op te staan. Ik ben onder de douche gegaan om te kijken wat het werd. Ik ben er snel weer onderuit gegaan omdat het pijnlijker werd. Om half zes verloskundige gebeld. Die vond mij nog rustig en dat was ook zo. Ze is gekomen en heeft alle spullen klaar gezet. Toen is ze gaan kijken hoe ver ik was en ik had al 8 cm. Ben nog even gaan plassen en daarna terug op bed. Daar zijn spontaan mijn vliezen gebroken en toen werd het heftig. De kleine man lag niet helemaal goed waardoor het niet vorderde. Nadat zijn hartslag even wat trager ging is besloten om de ambulance te bellen voor de zekerheid. Deze was om 7.30 uur hier en om 7.40 uur zijn we op weg gegaan naar het ziekenhuis. Daar aangekomen om 8.00 uur. Ik had toen wel 10 cm. Om 8.30 uur is onze kleine man geboren. Hij deed het prima. Ben een beetje ingescheurd. Ik kijk met een goed gevoel terug op de bevalling, al was de ambulance rit niet prettig. De kleine man doet het prima.
Van harte gefeliciteerd met je zoontje! gelukkig gaat alles goed met jullie. Geniet lekker van je kraamtijd en je gezin! Liefs Bizzy