voortekenen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Quincy23, 20 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quincy23

Quincy23 Actief lid

10 jan 2008
    142
    0
    0
    Ik ben 37 weken zwanger van mijn 1e kindje dus alles is nieuw voor me. Nu vroeg ik mij het volgende af. Ik heb een geweldige zwangerschap gehad. Nooit misselijk of ergens last van gehad. Nu sinds een paar dagen voel ik me down. Ben aan de diaree (sorry) en heel erg misselijk. Heb last van mijn rug en ook af en toe een ong. gevoel. Mijn humeur is ook niet meer zo vrolijk als voorheen. Zijn dit voortekenen of hoort dit er ook bij aan het einde. En is het nog niet te vroeg 37 weken.

Grt dinny

2. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Het kan, maar het kan ook niks betekenen.
    Diarree hoort wel bij het begin van een bevalling vaak, maar ik kreeg het bijv pas toen de weeen al aan de gang waren (de eerste cm's ontsluiting).

Misselijk werd ik even halverwege de ontsluiting ongeveer. Daarna niet meer.

kHad wel vaker last van diarree tijdens mn zwangerschap, alsof ik gevoeliger was voor een hap verkeerd eten of zo.

Rug en ongigevoel kunnen ook voorweeen zijn, of indalen.

Afwachten meid... kweet het, is moeilijk... succes!

3. Quincy23

Quincy23 Actief lid

10 jan 2008
    142
    0
    0
    dank je wel. het rare is dat ik de rest van mijn zwangerschap altijd problemen had met mijn ontlasting. afwachten maar

4. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik zou het niet weten meis
    ik heb bij beide bevallingen nooit last gehad van diaree of misselijkheid maar er zijn verscheidene die het wel hebben.

Ik heb nu al 3cm zonder weeen of wat ook maar, er gebeurd verder nog niks maar het mag van mij wel beginnen!

5. Quincy23

Quincy23 Actief lid

10 jan 2008
    142
    0
    0
    succes ermee dan. ik moet morgen naar de vk dus wachten wel even af

6. Joely

Joely Lid

8 apr 2008
    80
    0
    0
    Hey, we zijn ongeveer even ver, en ik heb sinds vandaag ook last van misselijkheid, extreem brandend maagzuur en ook af en toe voorweeën.
    Dus ben ook wel benieuwd of het misschien voortekenen zijn.

7. Quincy23

Quincy23 Actief lid

10 jan 2008
    142
    0
    0
    ik ben vanmiddag bij de vk geweest voor de wekelijkse controle. alles was goed. ik vertelde haar over mijn dingen en ze vertelde mij dat je een stof in je lichaam hebt om de bevalling tegen te houden en een stof om de bevalling te laten beginnen. de ene stof wordt minder en de andere meer. Mijn lichaam is zich klaar aan het maken voor de bevalling maar dat kan ook nog 4 weken duren, dat is bij iedereen anders. de misselijkheid en maagzuur kwam omdat er weinig ruimte is en dat je beter kleine maaltijden kan nemen omdat het lichaam dat dan makkelijker kan verwerken. hopen dus dat het nu wat minder gaat worden.

8. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    De algemene dingen die erbij horen heb ik ook gehad.. leegloop van mijn darmen, extreme nesteldrang... maar een echt voorteken? tja bij de 1e weigerde een van mijn honden met mij naar buiten te gaan (terwijl ze echt nodig moest) en bij de 2e waren ze ongeveer 2 dgn voor alles begon erg onrustig en bleven continue in me buurt

9. Quincy23

Quincy23 Actief lid

10 jan 2008
    142
    0
    0
    Wil even laten weten dat mijn voortekenen wel juist waren. Mijn vliezen zijn zaterdag nacht gebroken en maandag avond on 1806 is mijn zoontje finn geboren.

10. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Gefeliciteerd met je zoontje!

Liefs bizzy

Deel Deze Pagina