Meubeltjes poppenhuis

Discussion in 'De lounge' started by Esvre, Feb 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esvre

Esvre Actief lid

Dec 28, 2011
    252
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben voor onze dochter een poppenhuisachtig kastje op de kop getikt, maar dat is exclusief meubeltjes. Nu ben ik op zoek naar meubeltjes, maar ik geloof dat ik nogal kritisch ben want ik vind zoveel lelijk :) Ik ben eigenlijk op zoek naar een beetje neutrale houten meubeltjes zonder allerlei kitscherige kleuren die qua stijl een beetje modern aandoen.. Hebben jullie wellicht tips van waar ik dat zou kunnen vinden?

2. liekeb

liekeb Lid

Jan 19, 2011
    86
    11
    8
    Ikea heeft volgens mij een klein setje!

3. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    2,189
    24
    38
    zeeland
  4. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

Jul 7, 2010
    3,744
    1
    36
    Friesland
  5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb ze via eBay. Hout met hele neutrale kleurtjes. Zou de link even moeten opzoeken als je interesse hebt.

6. Esvre

Esvre Actief lid

Dec 28, 2011
    252
    1
    18
    NULL
    NULL
    Als je dat zou willen opzoeken Eylem? Klinkt wel interessant :)

Lobbes e.d. had ik al wel gezien maar dat vind ik niet zo mooi. Heb net wel een deal op marktplaats gesloten, maar ben nog wel op zoek voor een keukentje voor in het poppenhuis!

7. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

Jul 28, 2009
    793
    0
    0
    Ik heb het toevallig ook van de week van Ebay gekocht is ook van hout met lichtroze

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

9. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

May 2, 2009
    1,062
    0
    0
  10. misa

misa Niet meer actief

Ikea, hema, marktplaats! En mss niet te kritisch zijn want je dochter vind het vast wel mooi...! ;)

11. Esvre

Esvre Actief lid

Dec 28, 2011
    252
    1
    18
    NULL
    NULL
    I know :) haha ik ben dan zo'n Miep die het een beetje te perfect wil hebben waarschijnlijk haha. Maar de spulletjes van Eylem vind ik wel leuk. Ebay had ik zelf nog niet aan gedacht!

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik herken dat perfectionistische trekje ;). Mijn jongste krijgt voor haar verjaardag een houten poppenhuis, wat ik nog een beetje wil oppimpen. Heb overal en nergens behangstalen en stukjes vloerbedekking bij elkaar gezocht, maar nu moet ik nog gaan beslissen wat waar moet komen....moeilijk! Maar ongetwijfeld dat de kinderen het zelf sowieso mooi vinden :D

Share This Page