Onze vaatwasser is kapot helaas:x We willen een andere kopen, maar ik zie even niet meer wat je nou wel of niet moet nemen. Ik vroeg me dus af welke vaatwasser jullie hebben? Hij moet volledig integreerbaar zijn ( dus er moet een paneel zoals de rest van de keuken voor kunnen en de bedienings knopjes zitten bovenop. Het liefst niet teveel herrie en een energieklasse a. Dus ik ben benieuwd welke jullie hebben, en hoe hij bevalt of welke je gehad heb en hoe lang hij mee is gegaan ( de siemens die in de keuken zat was 15 jaar oud ). Alvast bedankt! MB2005.
Wij hebben een Whirlpool * loopt naar de keuken en checkt ADG 3800 deze: http://www.whirlpool.nl/uitgestelde-start%2cautomatische-deurbalans%2cautomatische-waterstop%3a-een-veilige-zekerheid-[ADG3800]-1200785/851107101000/
(oh en die prijzen op de whirpoolsite zijn onzin trouwens wij hebben denk ik 1/3e van die prijs betaald
Onze vaatwasser heeft het na de kerst begeven en wij hebben nu een Bosch Bosch SMV69M40EU inbouw vaatwasser vergelijken? KIESKEURIG vóór u koopt Volgens mij is het die. Alleen het onderste rekje gaat regelmatig uit de rail, maar dat is een kwestie van wennen hoe je 'm er uit trekt.
wij krijgen een junker, is hetzelfde als siemens maar goedkoper. Volgens de verkoper was het net zo goed, we zullen wel zien (net als bij auto's, volkswagen en nog 3 soorten komen ook bij ehtzelfde vandaan, hebben veel zelfde onderdelen maar andere letters).
Oke meiden, ik ga eens even neuzen. Die Junker ga ik ook eens goed naar kijken. @Jel, de ikea heeft geen volledig geintegreerd helaas. Meer reactie's zijn welkom! Gr MB2005.
siemens, veel vriendinnen hebben miele, ik ben tevreden mijn vriendinnen ook! volgens mij heeft ikea andere maten, ik weet niet of dit ook met de vaatwasser zo is.
Wij hebben nu een AEG, die goed bevalt, maar nog net niet zo goed als de Bosch die we in ons vorige huis hadden. Daar hoefden we namelijk echt nooit wat voor te spoelen, en bij deze AEG moet dat bij hele vieze of aangekoekte dingen toch wel, (niet dat dat zo'n ramp is, maar bij die Bosch hoefde dat dus niet en da's helemaal wel gemakkelijk ). In ons vorige huis zat een Whirlpool eerst, en toen daar een onderdeel kapot ging, bleek die errug duur te zijn om te vervangen. Monteur (onafhankelijke) wist ons te vertellen dat de onderdelen van Whirlpool altijd erg duur zijn om te vervangen. Wij hebben dus geen apparaten van Whirlpool meer
Wij hebben deze: (sorry, ik ben even melig op de zaterdagavond). Wij wassen nog altijd met de hand af, altijd gedaan. Ik kan me voorstellen waarom men een afwasmachine wil, maar ik vind het in- en uitruimen net zo irritant als het afwassen zelf...
Neem in geen geval een constructa (B-merk van Siemens). Hij gaat lang mee, maar maakt enorm veel herrie! Voor een paar centjes meer, toch meer gemak met een stille vaatwasser. We hebben een open keuken en het geluid is heel storend!
Hey meiden, De ikea heeft ze inderdaad wel met mijn neus gekeken dus, haha. Leuk dat er ook tips komen over welke beter niet gekocht kan worden. @Papaver, ik ben nu een paar weken aan het afwassen en wordt er knetter van Gr MB2005.
Wij hebben Zanussi, het 'goedkope' merk van AEG. Prima ding, leuk in prijs ook. Zit er nu 3 jaar in en nog niets mee gehad.