Hoe ging jullie trouw aanzoek...?

Discussie in 'De lounge' gestart door Assi, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbs

Babbs Niet meer actief

Mijn vriend heeft me in een heel mooi kasteel (hotel) gevraagd. Het laatste weekend samen weg voordat ik een paar weken later zou bevallen van ons eerste kind. Ik lag in bad en toen ging hij naast het bad op zijn knieen en had een heel mooi wit doosje met een witgouden ring met 5 diamantjes erin. Hij zei hele lieve dingen met aan het einde het aanzoek. Superromantisch! Ik had het helemaal niet aan zien komen, dat maakte het nog specialer. Nu gaan we volgend jaar 12 mei trouwen. Mijn vriend vond het idee om mij te vragen voordat onze zoon geboren zou worden erg leuk, en ik natuurlijk ook!

2. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

hahaha, gewoon, geen poespas, in de keuken voor het aanrecht "zullen we gaan trouwen"?

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Bwahaha lijkt op onze alleen andersom.
    Ik: wil je met mij trouwen?
    Hij:ja hoor

4. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Wat leuk al die verschillende aanzoeken!

Wij dachten er al wel eens aan, maar toen ik zwanger was (na bijna 10 jaar relatie), leek het ons vooral goed om eea vast te leggen. manlief heeft gebeld naar de gemeente en we kwamen overeen dat trouwen veel makkelijker was dan geregistreerd partnerschap in onze situatie.

Ach ik ben nu eenmaal niet romantisch, dus ik de volgende dag teruggebeld om te vragen wanneer er een maandagmorgen virj was en dit ook doorgegeven aan manlief. De dag zelf was overigens supergezellig met ouders en schoonouders erbij, catering bij ons thuis laten komen en onverwacht een hotelletje kunnen boeken met zwembad. Voor ons helemaal top op deze manier!

5. Veronique79

Veronique79 Niet meer actief

Hier ook een man die al zijn hele leven lang geroepen heeft dat hij nooit ging trouwen. Ik had me er ondertussen dus bij neergelegd dat het er nooit van zou komen.

Tot ik 4 weken geleden op mijn vrije dag uit bed gebeld werd om kwart voor 8 's ochtends, beetje mopperend de woonkamer binnenliep en toen zijn kop op de tv zag. Had hij een filmpje opgenomen dat we, omdat we die zaterdag 5 jaar bij elkaar waren, op vakantie zouden gaan. Hij had alles achter mijn rug om geregeld, werk, opvang, die wisten er allemaal vanaf.
    Maar goed, dat was dus alleen de vakantie: 9 dagen naar Parijs met z'n 3-en.

In Parijs, op de avond dat we dus 5 jaar samen waren, zijn we gaan uit eten in een restaurantje dat hij nog kende van de vorige keer dat hij in Parijs was (voor mijn tijd). En daar is hij op zijn knieen gegaan.

Achteraf bleek hij dus al anderhalf jaar ermee bezig te zijn. Hij had het dus met mijn werk geregeld dat ik wel op het rooster stond, maar dus eigenlijk vakantie. Hij had een ring speciaal laten maken voor me (juwelier helaas wel vergeten op maat te maken). In Dec 2010 heeft hij mijn vader om toestemming gevraagd, dus die zat ook in het complot.

Nadat ik hem eerst voor dikke leugenaar heb uitgemaakt heb ik wel heel hard JAAAAAAAAAAAA geroepen.

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Heel nuchter haha

Wij hebben er in onze vakantie over gehad (in spanje in ons huisje daar) en eenmaal thuis ben ik gaan vragen voor datums (welke beschikbaar waren) dit zijn zeer beperkte datums want in het kasteel trouwen doen ze alleen om de week op vrijdag (volgens mij alleen op vrijdag maar weet niet zeker maar wilde niet doordeweeks trouwen) dus toen noemden ze diverse datums en 1 sprak mij heel erg aan, gewoon een gevoel.

Dus mijn mail ge smst met welke datum het zou worden (22.08) hij hij smsde terug KEIGOED meis..

Bleek dat ie later dacht dat het een jaar later was maar het was al over dik 3 maanden :)

maar alles makkelijk voor elkaar gekregen hoor geen gehaast met feest, jurk, vervoer, fotograaf ook allemaal geen probleem gelukkig.

We willen nog wel een keertje op een tropisch eiland trouwen als we 5 jaar getrouwd zijn met allebei onze kinderen erbij, Miley zat nu wel in mijn buik maar Dean was wel bij onze bruiloft en is toen met ons mee getrouwd (ook een armband enzo gekregen) en wil dat bij Miley ook doen dat we als familie nog een keer trouwen, meer voor ons want dat heeft verder geen waarde naar de buitenwereld..

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hihi die is echt leuk, alhoewel dat niet echt volgens onze traditie zou zijn, mijn man mag mijn jurk echt niet zien en of uitzoeken .... :p

Deel Deze Pagina