ik wil weer wat jurken gaan dragen (met een stoere panty/legging) en laarzen, maar ik denk dat er wel een onderjurk onder moet anders zie je elk lijntje hebben jullie zo'n onderjurkje en waar heb je dat gekocht?
Ik draag tegenwoordig regelmatig jurkjes. Ik heb er een corrigerende hemd onder. Dan een legging en dan vind ik het eigenlijk wel goed Heb ook wel van die onderbroeken met pijpjes, maar die vind ik totaal niet lekker zitten. Ik ben niet bekend met onderjurkjes
Zoeken - wehkamp.nl_ Hier staan er genoeg! Ik zoek er ook nog eentje om mijn leftover-tweeling-flubberbuikJE te camoufleren. Een aantal bestellen, passen en de rest terugsturen.. Scheelt weer winkel in winkel uit en met een rood hoofd jezelf in die dingen wurmen..
ik heb een corrigerende onderbroek van de zeeman eronder.. met pijpjes... die zit erg lekker, trekt de boel wat strakker tot net onder de voorgevel en tekent niet af.
Ik heb een corrigerend hempje van de action, zijngeloof ik maar 5 euro en zijn de fijnste die ik ooit gehad heb
Ik draag regelmatig jurkjes en ik draag er eigenlijk geen onderjurk onder. Wel draag ik dan "naadloos" (en huidkleurig!) ondergoed, wat misschien wel hetzelfde effect heeft Bij warm weer heb ik de indruk dat een onderjurk al snel heel warm gaat worden en het juist zo lekker is om onder een luchtig jurkje alleen ondergoed te dragen
Ik draag ook regelmatig jurkjes, ik ben er dol op . Ik draag geen onderjurkjes, dus daar kan ik je helaas niet mee helpen.
Ik draag veel jurkjes, maar nooit met onderjurk of corrigerend ondergoed. Ik haal mijn jurkjes veel bij de lady sting, en zorg ervoor dat het een stof is die niet elk lijntje laat zien. En gewoon een maatje te groot maat kopen, lijk je al een stuk slanker vind ik altijd
Ik heb een hele kast vol met jurkjes! En serieus, ik draag gemiddeld 6 van de 7 dagen in de week een jurkje...ik heb er eigenlijk nooit een corrigerend hemd ofzo onder, dus daar kan ik je niet mee helpen.
Ik heb wel een corrigerend jurkje thuis en bij sommige jurken doe ik die wel aan, maar bij de meeste jurken is dat niet nodig. Alleen bij hele strakke, nette jurken.
Ik heb nu een jurk aan van didi met een kanten randje onderaan en erover een lang yaya vest van wehkamp. Ik draag een corrigerend broekje met pijpjes en deze zit heerlijk. Met een paar stoere laarzen eronder. Staat erg leuk al zeg ik het zelf.