wie van jullie draagt vaak een jurkje

Discussie in 'De lounge' gestart door zwangerevrouw, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    ik wil weer wat jurken gaan dragen (met een stoere panty/legging) en laarzen, maar ik denk dat er wel een onderjurk onder moet anders zie je elk lijntje

hebben jullie zo'n onderjurkje en waar heb je dat gekocht?

2. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Ik draag tegenwoordig regelmatig jurkjes.

Ik heb er een corrigerende hemd onder. Dan een legging en dan vind ik het eigenlijk wel goed;)

Heb ook wel van die onderbroeken met pijpjes, maar die vind ik totaal niet lekker zitten.
    Ik ben niet bekend met onderjurkjes

3. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Zoeken - wehkamp.nl_

Hier staan er genoeg! Ik zoek er ook nog eentje om mijn leftover-tweeling-flubberbuikJE te camoufleren.

Een aantal bestellen, passen en de rest terugsturen..
    Scheelt weer winkel in winkel uit en met een rood hoofd jezelf in die dingen wurmen..;)

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik heb een corrigerende onderbroek van de zeeman eronder.. met pijpjes... die zit erg lekker, trekt de boel wat strakker tot net onder de voorgevel en tekent niet af.

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik heb een corrigerend hempje van de action, zijngeloof ik maar 5 euro en zijn de fijnste die ik ooit gehad heb:)

6. Locusta

Locusta Niet meer actief

Ik draag regelmatig jurkjes en ik draag er eigenlijk geen onderjurk onder. Wel draag ik dan "naadloos" (en huidkleurig!) ondergoed, wat misschien wel hetzelfde effect heeft ;)

Bij warm weer heb ik de indruk dat een onderjurk al snel heel warm gaat worden en het juist zo lekker is om onder een luchtig jurkje alleen ondergoed te dragen :)

7. krullenkop

krullenkop Niet meer actief

Ik draag ook regelmatig jurkjes, ik ben er dol op :). Ik draag geen onderjurkjes, dus daar kan ik je helaas niet mee helpen.

8. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik draag veel jurkjes, maar nooit met onderjurk of corrigerend ondergoed. Ik haal mijn jurkjes veel bij de lady sting, en zorg ervoor dat het een stof is die niet elk lijntje laat zien. En gewoon een maatje te groot maat kopen, lijk je al een stuk slanker vind ik altijd :D

9. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    Ik heb een hele kast vol met jurkjes! En serieus, ik draag gemiddeld 6 van de 7 dagen in de week een jurkje...ik heb er eigenlijk nooit een corrigerend hemd ofzo onder, dus daar kan ik je niet mee helpen.

10. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Ik heb wel een corrigerend jurkje thuis en bij sommige jurken doe ik die wel aan, maar bij de meeste jurken is dat niet nodig. Alleen bij hele strakke, nette jurken.

11. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb nu een jurk aan van didi met een kanten randje
    onderaan en erover een lang yaya vest van wehkamp.
    Ik draag een corrigerend broekje met pijpjes en deze zit heerlijk.
    Met een paar stoere laarzen eronder. Staat erg leuk al zeg ik het zelf.

Deel Deze Pagina