naja! ik was vandaag in de stad en was op zoek naar geboortezegels, nergens te krijgen! Is er soms een ware babyboom aan de gang dat ze allemaal uitverkocht zijn? (of worden ze net als de melkpoeder ook naar china geexporteerd, haha?) Dinsdag maar hier in het dorp proberen en anders maar online bestellen.
Zomerperiode hè wij hebben het er niet 'om gedaan' haha maar sommigen proberen dat wel te beïnvloeden. ..... ik ken een stel dat in bepaalde maanden niet zwanger wil worden ivm een winterbevalling......
kon je ze ook niet krijgen bij een postnl balie? Dan bestellen zij ze gewoon niet hoor. Want die kunnen elke dag nieuwe postzegels bestellen
Hier geen probleem, hangen gewoon bij de plaatselijke winkel aan het rekje. Pakje 50 stuks,maar ook los te koop
Nou... Ik, mijn schoonzus, collega (wordt vader), collega (wordt oma) en 3 (!) nichten van mijn man... Allemaal binnen vier weken na elkaar uitgerekend. Maar wel in augustus/september... Dus voor ons wel duidelijk een babyboom!
Er is inderdaad een babyboom! Kraamzorg was hier vrijdag en ze hadden extra personeel moeten aannemen vanwege de vele bevallingen in de zomermaanden..
je kunt ze ook gewoon via internet bestellen. gaat per 50 en kost niets extra's PostNL Consumenten | PostNL
Ik heb ook het idee dat april en mei wel echt top maanden zijn... ook als ik kijk naar het aantal verjaardagen in die maanden, dus niet perse dit jaar, maar gewoon elk jaar meer.
Bij ons ook een babyboom. Kon gelukkig voor onze kaarten wel zegels krijgen maar dat is al weer een aantal maanden terug.