Stom stom stom.. HUH?!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Friesland90, Feb 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Stom stom stom, zoals de titel al zegt.. Veel te vroeg een test gedaan.. Dat kun je wel zien aan mijn banner. Ik had 4 februari een onttrekkingsbloeding, verder weet ik nog niks van mijn cyclus omdat ik net gestopt ben met de pil sinds halverwege de pilstrip vorige maand.

Nu kon ik mijn geduld niet bewaren en gezien ik een hele voorraad testen heb liggen, dacht ik, ik doe er wel 1.. dan is ie negatief en kan ik er weer een paar dagen tegen aan.
    Niks is minder waar, we zien allebij een streepje..!!

Wanneer deze precies gekomen is, dus of het een indroger is, weet ik niet. Ik had hem weggegelgd om vervolgens met 5min. weer te kijken. Maar ik was hem vergeten. Inmiddels zie je een streepje.
    Ik denk dat de test ongeveer een uur geleden is nu.

De test is overigens wat lastig op de foto te krijgen. Ik heb hem ook in mijn album staan. Maar dat mijn vriend het streepje ziet, zegt toch wel wat.. Of is dit een absolute indroger??? View attachment 307778

2. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

Feb 24, 2010
    1,372
    3
    38
    Ik zie het 2e streepje ook... Maar ik weet dat ik vroeg test, maar jij spant de kroon ;)

Het is bijna onmogelijk om zo vroeg te testen.... Alhoewel ik de verkeerde ben om het tegen je te zeggen, omdat ik zelf ook vroeg test! Maar waar het om ging: JA ik zie een tweede streepje.. Weet niet of het een indroogstreepje is!

3. Hippo89

Hippo89 VIP lid

Dec 11, 2012
    7,373
    343
    83
    Female
    ik zie ook een streepje, en hij lijkt roze dus ik denk geen indroger,

ik zou over 2 dagen nog een keer testen en dan zou hij duidelijker moeten zijn.

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

Dec 11, 2012
    7,373
    343
    83
    Female
    oh ik zie dat je nog 10 dagen moet wachten tot je nod ?? weet je dit zeker ?

dat zou betekenen dat je amper 4 of 5 dagen na je ei zit... meestal gaat een eitje pas nestelen bij 6 dagen dus het zou bijna onmogelijk zijn om 4dpo al een positieve zwangerschapstest te hebben, als deze echt positief is denk ik dat je misschien al wat verder bent en je ei dus misschien eerder gehad hebt ?

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Of dat de stick toch nog reageert op een eisprong, wat hoe gek ook met sommige zwangerschapstesten wil helaas......Zou niet mogen, maar ja.

6. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    ''Het is bijna onmogelijk om zo vroeg te testen.... Alhoewel ik de verkeerde ben om het tegen je te zeggen, omdat ik zelf ook vroeg test!''

Precies.. I Know..!!! Daarom nou juist zo gek..

''dat zou betekenen dat je amper 4 of 5 dagen na je ei zit... ''

Dat zou kunnen.. maar we hebben niet echt gemeenschap gehad voor de vermoedelijk eisprong, alleen vlak daarvoor. Dus lijkt me stug..

Nou ja, zal vast een vals positieve zijn.. Is toch haast niet mogelijk..?¿? Ik snap er niks van.. De vorige testen die ik met deze deed kreeg ik echt niet zo'n duidelijk streepje op..

7. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Hier met 8 dagen voor NOD een wat donkerder streepje dan de jouwe.
    Bij de echo bleek ik 5 dagen langer zwanger. Dus gewoon een vroege eisprong gehad.
    Moraal van het verhaal: het kan dus zeker wel!
    (nu nog wel even spannend tot je NOD ;))

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hij is idd erg duidelijk! Gek!
    Afwachten maar :D

9. Lotjeee

Lotjeee Actief lid

Dec 6, 2012
    170
    0
    0
    Ik had ook zo'n streepje en ben zwanger!:)

10. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,163
    1
    0
    Kan je niet een ovulatiebloeding gehad hebben? Want hij is behoorlijk duidelijk!!! Ik ga je even volgen ben heel benieuwd! Duimduimduim

11. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Lijkt me stug omdat ik in die periode geen gemeenschap heb gehad ivm erge buikpijn..
    Heb de test net met wat water door laten lopen en ik zie de streep nog steeds en mijn vriend ook en dat is echt een wonder!!

Als hij er nu nog staat kan het dan wel een indroog lijntje zijn???? Of maakt dat niet uit?

12. Bam

Bam Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    1,032
    0
    36
    Midden Nederland
    Het kan wel natuurlijk als je eisprong iets eerder was.
    Ik had 6 dagen voor NOD een overduidelijke streep.
    En een 1-2 zwanger op de digitale.
    Dus als ik misschien nog eerder getest had was er wel zo'n streepje gekomen als ik nu bij jou zie. Mijne was namelijk veel duidelijker 6 dagen voor NOD.
    Waren niet eens bezig met zwanger worden, maar voelde het gewoon.
    Nu heb ik een prachtige dochter van ruim 5 maanden.

Ohja en ik was niet verder dan ik dacht. Had echt gewoon heel vroeg een positieve test :)

13. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Sensitest zeker? Ik had heel vaak van die lijntjes met die testen en was niet zwanger. ;)

14. Butterflyooo

Butterflyooo Actief lid

Jan 24, 2013
    180
    0
    0
    Ik heb vorige maand ook zoon 10 dagen voor nod van die testen per ongeluk een zw test gebruikt ipv een ovu test dus was niet de bedoeling, ik keek op die test en dikke tweede streep.. Ik denk dat hij reageerde op de eisprong.. Hoop het wel voor je en wil je niet ontmoedigen, maar ik vond t toen ook raar dus had van alles opgezocht (uiteindelijk ook niet zwanger hoor) succes!!

15. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Ja klopt, sensitest.. Maar hoe kan hij op de eisprong reageren als het een test voor hcg is??? En mijn eisprong zou toch geweest moeten zijn ongeveer..

Dat is niet ontmoedigen hoor.. Als ik dat niet wilde horen had ik de vraag hier niet gesteld.. Ik zal morgen vast negatief testen, al heb ik nu wel een klein beetje hoop. Maar dat is logisch denk ik..

16. Butterflyooo

Butterflyooo Actief lid

Jan 24, 2013
    180
    0
    0
    Dat is inderdaad heel logisch! En ja waarom dat kon? Ik snapte er ook helemaal niks van, had zoiets nog nooit gehoord.. Al met al was t toch echt zo! Gek he? Ik hoop echt dat t wat betekend bij je! Ik kijk morgen mee!

17. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Pfff spannend.. Zal vast negatief zijn, lees meer negatieve ervaringen over sensitest, met valse streepjes. Jammer hoor
    Ik lees ook veel positieve ervaringen, maar die waren al wat verder in hun cyclus als ik nu ben.
    Heb je ook een foto van jou sensitest waar ook.zo'n streepje op te zien was? Ben heel benieuwd

18. Butterflyooo

Butterflyooo Actief lid

Jan 24, 2013
    180
    0
    0
    Je weet t nooit he!!! Ik ben heel erg benieuwd! Ik heb de test eerlijk gezegd weggegooid omdat ik er steeds naar bleef staren omdat ik er niets van snapte haha

19. LiLaa

LiLaa VIP lid

Feb 9, 2011
    6,120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Spannend!
    Ik kom morgen even spieken:D

20. Butterflyooo

Butterflyooo Actief lid