Hoe goed is je gevoel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door junior1, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hallo, ik heb even een vraagje.

Ik ben nu 6,5 week zwanger en op twee daagjes onzekere gevoelens na 2 nachten dromen over bloedverlies (na het lezen van miskraamverhalen) heb ik zo sterk het gevoel dat het gewoon goed zit. Heb nog geen echo gehad, maar ben een brok vertrouwen. En dat terwijl ik me meestal zorgen maak over alles.

Ik lees hier weleens dat sommige vrouwen vanaf het begin al wisten dat het niet goed zat en dan ook uiteindelijk een miskraam kregen.

Wat zijn jullie ervaringen met jullie gevoel en was jullie gevoel goed?

2. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Hoi!

Gefeliciteerd met je zwangerschap en wat fijn dat je er een goed gevoel over hebt.

Ik had dat ook en had een rotsvast vertrouwen in mijn lichaam. Ik voel me juist een stuk zekerder dan normaal, net alsof er heel veel rust over me heen is gekomen. Ik heb ook veel meer weerstand dan normaal. Heb wel weer andere kwaaltjes, maar weet zeker dat met mijn zwangerschap en de baby alles in orde is.

Geniet er dus lekker van!

3. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    hey !
    ik wist ook gewoon dat het zeker niet zou mis gaan en kijk, onze Emile is kerngezond !

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Je gevoel is vaak heel goed maar het is natuurlijk geen exacte wetenschap! Geniet lekker van het zeker gevoel, goeie kans dat je gewoon lekker gelijk hebt!
    Enne... niet teveel lezen op het internet!

5. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Misschien is het verstandig anders niet al te veel de "nare verhalen" te lezen als je er over gaat dromen.

6. anne1979

anne1979 Actief lid

26 feb 2009
    102
    0
    0
    ik heb 2 keer een vmk gehad. Vanaf de test had ik er al geen goed gevoel over. Ik kan het niet uitleggen, maar dat gevoel was er gewoon. Beide keren ging het ook mis rond 6 weken.
    Deze zwangerschap had ik meteen een goed gevoel, al vanaf drie dagen voor NOD. Ondanks dat ik me af en toe heel onzeker voel(de) zat er diep van binnen een gevoel dat het wel goed zat. Ik heb het ook meteen tegen mijn familie en beste vriendin verteld. Mijn gevoel had gelijk!! OP vertrouwen dus:)

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik ben ook super zeker dat alles goed zit. Ik heb gewoon geen aanwijzingen waarom het niet goed zou gaan. Dus ik maak me ook absoluut geen zorgen, al schrik ik soms toch van al die miskraam verhalen, zou het dan toch nog mis kunnen gaan? Maar ik voel me prima, waarom zou het dan misgaan??
    Ik ben ook 1 brok zelfvertrouwen wat dit betreft!!

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    bij de Mk in januari en vorig jaar wist ik vanaf de test meteen dat het niet lekker zat, beide keren dus ook gelijk gehad....
    bij mijn zoon en brusje* heb ik dat gevoel nooit gehad, ondanks bloedverlies en nu dus precies hetzelfde, ondanks een *, heb gewoon een posi gevoel...

9. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hartelijk dank allemaal voor de reacties!!! Ik lees inderdaad geen nare verhalen meer.

Maar wat bijzonder dat jullie gevoel allemaal goed zat.

Deel Deze Pagina