bah... Stinkende man in de supermarkt !!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door FairyLaughs, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

stond ik vrijdag in de supermarkt, aan de kassa

komt er een man achter me staan.. het enige dat hij had waren 12 blikken bier... echt een alcoholist type..
    toen hij 2 meter van mij afstond rook ik het al !

ik reken af, en begon mijn boodschappen in te pakken (best veel)
    dus zijn blikjes werden gescand en naast mijn boodschappen neergezet..
    komt de man gezellig naast me staan en begint een praatje te maken..

ik durfde de beste man niet aan te kijken, keek alleen maar naar mijn boodschappen...

ik schaamde me echt dood...

........................

ik had namelijk echte kots neigingen aan de kassa... het kwam me echt bijna eruit allemaal, tranen stonden in mijn ogen van het proberen binnen te houden !

een walm van Bier, Sigaretten, Pis, Poep en zweet !! (echt alsof hij zich 6 maanden niet gedouched had)

er stond nog een vrouw achter me, en de kassa medewerker waren naar mij aant kijken alsof IK gek was !!

bah als ik er nu aan terug denk komt het me bijna weer omhoog...

hebben jullie dit ook wel eens?

vooral nu ik zwanger ben ruik ik alles 10x zo erg... vind het soms echt niet leuk (ookal had ik dit bij deze man waarschijnlijk ook gehad als ik niet zwanger geweest was)

2. Samantha1980

Samantha1980 Actief lid

19 mei 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahah wat erg (vies ook)!!! Ja heel vervelend maar eh jij hoeft je niet te schamen he, en je kan hem heus aankijken hoor... Een lachje en gewoon afstand nemen... Maar het is zeker ook n mens,.. Ik kan me het goed voorstellen hoor... Als ik dat in de tram heb ofzo dan sta ik gewoon op, zonder me te schamen,...!! Ik hoef dat niet te ruiken toch... Maar respect voor medemens vind ik belangrijk.... Niet oordelen of veroordelen,,.. Je weet niets van hoe en waarom... En ook al wist je t wel....

Maar gewoon, neusje dicht en wegrennen, dat mag hoor hahahaaa je hebt het lekker beschreven ja...

Fijne zwangerschap!!

3. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik merk dat ik ook meteen geirriteerder ben..

van de week stond ik in een shoarmatent met mijn vriend nog wel....en stond er een vent die stond me de hele tijd aan te gapen...hij stond het meisje dat daar werkte ook met zijn ogen uit te kleden...en toen stodn die vervolgens mij weer 5 minuten lang aan te kijken...dus ik draai me om..en hij ziet me buik en keek meteen weg hahaha... maar wilde er echt bijna wat van zeggen..maar dacht laat maar geen zin in onnodige ruzie enzo... maar merk wel dat ik veel geirriteerder ben in zulke situaties..

maar kan me voorstellen dat je stond te kokhalzen hoor..zou ik ook hebben haha..

4. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu wel inderdaad dat ik dan al iets ruik voordat andere mensen het hebben geroken..

5. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Whahaha! Goed omschreven hoor! En heel herkenbaar!
    Ik ruik alles zo sterk als ik zwanger ben! Ik vind zelfs de hond stinken. Een poepluier van mijn dochter ruik ik al op meters afstand en laatst de hele bijkeuken doorgezocht omdat ik dacht dat een kat er had gepist, bleek het een rotte aardappel te zijn de de zak... :D

Maar gister had ik het ook erg moeilijk. We zijn namelijk naar een grote rommelmarkt geweest hier in de buurt! Nou, we kwamen binnen en ik ging al bijna over mn nek van alle kookluchtjes doorelkaar (hamburgers, friet, poffertjes etc). Maar toen gingen we de grote hal binnen, werkelijk wat een lucht! Zweet, scheten en gewoon lucht van vieze mensen! BAH!!!
    Absoluut geen aanrader, vooral niet als je zwanger bent...

6. Samantha1980

Samantha1980 Actief lid

19 mei 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahah zo grappig!! en herkenbaar! je geur is idd zo sterk he......echt bijzonder vind ik het... ik ruik ook alle rare dingen..
    ik was laatst bij mn moeder op visite....ik zeg tegen haar, het stinkt hier (toen ik binnen kwam...ik rook iets...vies!)
    nou zij wist van niets..opeens kom ik bij mn zusje in de buurt...en ja, ik had em - ze had knoflook gehad (stonk echt vreselijk!) dus mn tienerzusje gelijk betrapt dat ze ''stiekem'' turkse pizza had gegeten tussendoor...whahhaa (ze had rode wangetjes;))

7. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    whaha leuk is dat het dat je ruikvermogen nu sterker is!!!;)

ik zou net als TS die man ook niet hebben aangekeken.. is vaak toch een teken dat je niet met iemand een gezellig gesprekje aan wilt knopen...

er is 1 moeder op het schoolplein die net Douglas of ICI Paris is... een giga laag make-up op en een halve fles parfum.. ik rook haar altijd al maar nu veeel erger... opzich is het "lekker" willen ruiken niet erg maar zoveel als zij opheeft is gewoon echt niet lekker!! (en ik ben niet de enige die dat vind!)

8. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Haha heel herkenbaar sterke reukvermogen :p
    Zelf heb ik dat vooral met het bakken/braden van vlees wat een ongeloofelijke vieze sterke geur komt daar van af zeg.
    Ook werk als schoonmaakster in een ziekenhuis en de geurtjes daar zijn soms al erg genoeg en nu dus 10x erger :)

9. poeze

poeze Actief lid

10 dec 2010
    381
    0
    0
    Hahahahahah heel herkenbaar ik heb dit zelfs ook van mn collega die een bepaalde parfum gebruikt waar ik nu echt helemaal niet tegen kan pfffff

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    heb t ook al een aantal keren gehad :)

wat ik zo vreselijk vind zijn mensen waarbij een parfumfabriek nog niets bij is :)

11. augbaby

augbaby Niet meer actief

@ Agnes; Dat van vlees braden/ bakken heb ik ook...... bah. Bij de gedachte eraan wordt ik al misselijk.

Inderdaad heel herkenbaar allemaal. Als er iemand een paar meter voor me fietst met parfum op, kan ik het ook makkelijk ruiken.

Met oud&nieuw waren we bij vrienden die net een pup hebben. De pup kreeg een kauwbonkje...... nou wat een lucht! Ik ben maar even in een hoekje van de kamer gaan staan..... het was niet uit te houden! Zelf toen het beestje zijn bonkje op had rook ik het nog!

12. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.266
    1.030
    113
    Zuid-Holland
    Zo stond k laatst ook echt bijna te kokhalzen bij de kassa :) Ben maar zo snel mogelijk weg gegaan met mn boodschapjes!! Normaal gesproken ruik je dat ook wel, maar k heb echt nog nooit eerder kokhals neigingen gehad.....ZWANGER! :)

13. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ja ik ken die man een klein beetje... hij is het broertje van een oude vriendin van mijn moeder..

het ergste is nog.. hij woont gewoon in een flat.. dus hij heeft een douche... Waarom gebruik je die dan niet denk ik dan?

14. Chai

Chai Niet meer actief

Ik ruik de meest rare dingen de laaste tijd. Soms lijkt het wel alsof ik mensen hun maaginhoud kan ruiken...
    En inderdaad de stinkende man bij de kassa kom ik ook regelmatig tegen, lol..

15. pennelope

pennelope Lid

4 nov 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    laatst 5 studenten achter me in de rij, hadden waarschijnlijk veel gezopen de avond ervoor. Oh, ik had het niet meer gadverdamme!

Het gekke is, ik kan ook niet meer tegen de adem van mensen. En dan bedoel ik niet een stinkadem, gewoon sowieso. Ik vind dat zo'n zware geur, kan het niet omschrijven. Beetje vervelend als m'n man zich met z'n gezicht naar me toe draait in de nacht....

16. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    heb het laats gehad in de bus hele dikke man stonk gewoon naar pis en poep en alchol nou het was dat we bij men halte stonden want ik moest toch 10x slikken om niet te kotse

Deel Deze Pagina