Hoe goed kun jij liegen

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Kan ik het? Ja. Doe ik het? Nee
    Ik ben brutaal eerlijk. In het verleden zelfs met regelmaat een kreng genoemd. Als ik bijvoorbeeld iemand niet moet dan weten ze dat ook meteen. Zint iets me niet, krijgen ze dat ook te horen. Een zeer uitgesproken mening over bepaalde zaken.
    Heb dus ook een hekel aan leugenaars en doorzie ze bijna altijd.
    De enige tegen wie ik niet zo bot ben is m'n kleine.

2. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Hmm ik kan wel liegen maar doe het eigenlijk nooit. Ik zie het nut er niet van in. Dan krijg ik wel te horen dat ik expres lompe opmerkingen maak helaas.

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik kan wel liegen , als het nodig is ;)

Zo duurde het in ons vorige huis een tijdje voordat de achtertuin klaar was.

Een aantal vrienden had toen tuinkabouters is de tuin gezet om mijn man te helpen om de tuin af te maken.

'S ochtends keek mijn man uit het raam en zag ze staan. Schat er staan allemaal kabouters in de tuin.

Toen hij aan mij vroeg of ik er vanaf wist zei ik; nee echt niet hoor.

;) :D

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik ben er waardeloos in, ik kan het gewoon niet, en eigenlijk vind ik liegen ook gewoon niet nodig, daarnaast ben ik echt van mening dat als je 1 leugen verteld je die weer moet verdoezelen met een andere leugen enz enz waardoor het dus een volledig web van leugens is, dan nog moet je alle leugens toch ook nog eens goed gaan onthouden (de waarheid vergeet je tenslotte niet maar een leugen volgens mij wel omdat die verzonnen is) en ik kan niet eens onthouden want ik een uur geleden gedaan heb, dus nee liegen is aan mij niet besteedt :D:D:D:D

5. Heel slecht ;) Ook met m'n eigen geheimen bewaren, ben ik waanzinnig slecht. Ik heb contact gezocht met de baas van m'n man, zodat m'n man zonder dat hij het weet een dag vrij krijgt binnenkort zodat we iets leuks kunnen gaan doen, en ik wil elke dag vertellen wanneer en wat het is, omdat ik het vreselijk vind om het voor mezelf te houden ;)

Geheimen van anderen kan ik dan wel weer heel goed bewaren. Als ik iets niet mag doorvertellen, doe ik dat ook écht niet.

6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Tegen andere mensen wel maar doe het nooit. En liegen tegen mijn vriend kan ik echt niet. Die zegt dan; "Mel, kijk mij eens aan" en dan moet ik direct lachen haha dus nee voor hem kan (en wil) ik niks verbergen dmv liegen.

7. Deliana

Deliana Niet meer actief

Mijn man zegt altijd dat ik eigenlijk naar de toneelschool had moeten gaan, dus dat zegt denk ik genoeg :D

Zelf heb ik een bloedhekel aan liegen, dus ik doe het eigenlijk nooit (nou ja, soms een leugentje om bestwil). Mijn zus loog vroeger, en nogsteeds, altijd alles bij elkaar, waardoor ik er dus echt niet tegen kan. Ik zie/voel het meteen wanneer iemand tegen me staat te liegen.

8. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik kan liegen alsof het gedrukt staat. Heb ik in mijn puberteit ook heel veel gedaan. (Niet trots op hoor!)

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik kan niet liegen. Bij mij zie je het gelijk aan mijn gezicht. Zo ook geprobeerd om tegen mijn ouders te zeggen dat ik gezakt was voor mijn rijexamen, maar kon mijn gezicht niet strak houden. ;)

Ik dúrf ook niet te liegen, want ik ben er van overtuigd, dat als je niet gelijk door de mand valt, de waarheid je toch wel achterhaalt.

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Als een telefonisch verkoper van verzekeringen gewerkt......

zegt genoeg toch.....

:p

Persoonlijk heb ik er een hekel aan, heb het werk ook maar een half jaar vol gehouden want kreeg er letterlijk buikpijn en slapeloze nachten van...maar was er wel goed in :O

11. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Dit.

12. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Als ik wil kan ik belachelijk goed liegen. Maar vind het bijna nooit nodig om te liegen

Deel Deze Pagina