Ik heb een aantal leuke jurken in m'n kast en zou deze graag wat vaker dragen. Pumps staan er erg leuk onder maar ik vind dat meteen zo opgedirkt. Trek dat niet aan op een gewone doordeweekse dag als ik de kinderen naar school moet brengen zeg maar. Maar wat moet er dan onder? Ik vind ballerina's meteen zo lomp En herkennen jullie dat, dat als je iemand gewoon inde supermarkt ziet lopen op pumps stiekem even denkt, jeetje wat loopt die er overdreven bij? Misschien wel even bij vermelden dat ik in een klein dorp woon, weinig hoge hakken draagsters hier
Nee herken ik helemaal niet. Draag vaak jurken en zomers vaak met leuke pumps en in de winter met leuke laarzen.
Draag eigenlijk alleen maar pumps... Maar dan wel met een hak van ongeveer 7cm, geen naaldhakken. En ook niet met glitters of overdreven accenten. Zelfde voor de sieraden en makeup. Denk dat als je dat neutraal houdt het er prima uitziet, draag je opvallende sieraden, hevige makeup dan is het net of je naar een feestje gaat.
Ik kan juist niet wachten tot ik mijn pumps weer aankan ik heb het juist omgekeerd dat ik de dames met joggingbroek oid een beetje apart vind
Nee dat denk ik niet. Zelf vind ik t inderdaad niet elke dag fijn. Met t weerxdat er aan komt zou ik naar leuke laarzen kijken.
Ik zou ook vaker pumps willen dragen want vind het er erg mooi uitzien, maar omdat ik het hier zo weinig zie voel ik me zo opgelaten als ik ze draag, alsof ik me ontzettend loop uit te sloven met die hoge hakken. De meesten lopen hier gewoon op sneakers. Niet in joggingbroek trouwens
Het ligt een beetje aan het geheel denk ik... Een strak kort zwart jurkje met pumps vind ik wel een beetje opgedirkt ja. Maar pumps met een leuke skinny of jurk moet het toch gewoon kunnen? Toevallig die van mij net weer opgeborgen voor volgend jaar, ik draag ze eigenlijk alleen in het voorjaar zomer, omdat ik het niets vind icm met een panty. Ik verwissel ze dus voor enkellaarsjes in dit seizoen
Ik vind pumps juist bijna overal heel leuk bij! Het is nog niet in mij opgekomen het opgedirkt te vinden.
Gewoon doen! Ik loop bijna dagelijks op pumps en ook in de winter trek ik ze weleens aan. Het loopt heerlijk en ik vind het er leuk uit zien.
Kga vaak op mijn pumps naar t schoolplein Misschien moet ik wel meteen door naar een verjaardag of belangrijk gesprek? Dat weet toch niemand
Ik vind pumps heel vrouwelijk, sierlijk en je straalt ook meer uit. Ik kan geen pumps meer aan ivm knieën maar als ik moeders die op mijn werk dan vind ik hun altijd heel goed uitzien.
Ik draag eigenlijk altijd pumps of laarzen met hak. De dagen dat ik het niet doe zijn vaak mijn baaldagen Ik vind het juist mooi verzorgd staan.
Ja als iedereen met sneakers loopt ben je sowieso snel te opgedirkt. Maar dat zegt meer over hun dan over jou.
Nou nee, weinig opgedirkt aan. Ik loop er doordeweeks ook wel eens op, maar als ik veel moet lopen dan trek ik ook liever platte schoenen aan moet ik eerlijk bekennen. Mensen in dorpjes moeten sowieso eens niet zo zeuren, dat zij nou allemaal op dezelfde "kekke enkellaarsjes" willen lopen (althans, in dit dorp waar ik woon wel ) Aantrekken wat je leuk vindt dus, pumps
ik loop ook wel doordeweeks op pumps hoor. meer als op sneakers. maar ik draag wel simpele pumps dan en niet met stilletohakken ofzo. meestal klassieke zwarte of donkerblauw. en dan gewoon onder een broek of rokje. vind het fatsoenlijker als mensen in een oud versleten joggingpak met crocs of nike air max eronder. ( die laatste zijn wel leuk onder een skinny) jammer genoeg vind ik pumps wel al snel te koud worden dus nog maar een paar weken en dan draag ik voornamelijk laarzen