Pumps te opgedirkt voor dagelijks gebruik

Discussie in 'De lounge' gestart door marieke12345, 19 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marieke12345

marieke12345 Actief lid

11 okt 2013
    463
    122
    43
    Ik heb een aantal leuke jurken in m'n kast en zou deze graag wat vaker dragen. Pumps staan er erg leuk onder maar ik vind dat meteen zo opgedirkt. Trek dat niet aan op een gewone doordeweekse dag als ik de kinderen naar school moet brengen zeg maar.
    Maar wat moet er dan onder? Ik vind ballerina's meteen zo lomp:(
    En herkennen jullie dat, dat als je iemand gewoon inde supermarkt ziet lopen op pumps stiekem even denkt, jeetje wat loopt die er overdreven bij? Misschien wel even bij vermelden dat ik in een klein dorp woon, weinig hoge hakken draagsters hier;)

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nee dat denk ik totaal niet.

3. spinnie1978

spinnie1978 Actief lid

17 feb 2009
    358
    22
    18
    Nee herken ik helemaal niet. Draag vaak jurken en zomers vaak met leuke pumps en in de winter met leuke laarzen.

4. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Leuke slippertjes.. jammer dat t daar nu te koud voor is.

5. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Draag eigenlijk alleen maar pumps... Maar dan wel met een hak van ongeveer 7cm, geen naaldhakken. En ook niet met glitters of overdreven accenten. Zelfde voor de sieraden en makeup. Denk dat als je dat neutraal houdt het er prima uitziet, draag je opvallende sieraden, hevige makeup dan is het net of je naar een feestje gaat.

6. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ik kan juist niet wachten tot ik mijn pumps weer aankan ;) ik heb het juist omgekeerd dat ik de dames met joggingbroek oid een beetje apart vind ;)

7. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Nee dat denk ik niet. Zelf vind ik t inderdaad niet elke dag fijn. Met t weerxdat er aan komt zou ik naar leuke laarzen kijken.

8. marieke12345

marieke12345 Actief lid

11 okt 2013
    463
    122
    43
    Ik zou ook vaker pumps willen dragen want vind het er erg mooi uitzien, maar omdat ik het hier zo weinig zie voel ik me zo opgelaten als ik ze draag, alsof ik me ontzettend loop uit te sloven met die hoge hakken. De meesten lopen hier gewoon op sneakers. Niet in joggingbroek trouwens;)

9. Deliana

Deliana Niet meer actief

Het ligt een beetje aan het geheel denk ik... Een strak kort zwart jurkje met pumps vind ik wel een beetje opgedirkt ja. Maar pumps met een leuke skinny of jurk moet het toch gewoon kunnen?

Toevallig die van mij net weer opgeborgen voor volgend jaar, ik draag ze eigenlijk alleen in het voorjaar zomer, omdat ik het niets vind icm met een panty. Ik verwissel ze dus voor enkellaarsjes in dit seizoen :)

10. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik vind pumps juist bijna overal heel leuk bij! Het is nog niet in mij opgekomen het opgedirkt te vinden.

11. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.468
    3.913
    113
    Vrouw
    Gewoon doen!
    Ik loop bijna dagelijks op pumps en ook in de winter trek ik ze weleens aan. Het loopt heerlijk en ik vind het er leuk uit zien.

12. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Kga vaak op mijn pumps naar t schoolplein :)
    Misschien moet ik wel meteen door naar een verjaardag of belangrijk gesprek? Dat weet toch niemand :p

13. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik vind pumps heel vrouwelijk, sierlijk en je straalt ook meer uit. Ik kan geen pumps meer aan ivm knieën maar als ik moeders die op mijn werk dan vind ik hun altijd heel goed uitzien.

14. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik draag eigenlijk altijd pumps of laarzen met hak. De dagen dat ik het niet doe zijn vaak mijn baaldagen ;)

Ik vind het juist mooi verzorgd staan.

15. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik vind het juist mooi! Zou zelf ook wel willen maar kan er niet op lopen :(

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja als iedereen met sneakers loopt ben je sowieso snel te opgedirkt. Maar dat zegt meer over hun dan over jou.

17. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou nee, weinig opgedirkt aan. Ik loop er doordeweeks ook wel eens op, maar als ik veel moet lopen dan trek ik ook liever platte schoenen aan moet ik eerlijk bekennen.

Mensen in dorpjes moeten sowieso eens niet zo zeuren, dat zij nou allemaal op dezelfde "kekke enkellaarsjes" willen lopen ;) (althans, in dit dorp waar ik woon wel :p )

Aantrekken wat je leuk vindt dus, pumps :p

18. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    ik loop ook wel doordeweeks op pumps hoor. meer als op sneakers. maar ik draag wel simpele pumps dan en niet met stilletohakken ofzo. meestal klassieke zwarte of donkerblauw.
    en dan gewoon onder een broek of rokje.

vind het fatsoenlijker als mensen in een oud versleten joggingpak met crocs of nike air max eronder. ( die laatste zijn wel leuk onder een skinny)

jammer genoeg vind ik pumps wel al snel te koud worden dus nog maar een paar weken en dan draag ik voornamelijk laarzen

19. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    nou ik woon ook in een dorp maar niemand die hier over pumps zeurt hoor;)

20. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beter :D

Deel Deze Pagina