positieve ervaring delen!!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door doedie1991, 28 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Hoi dames,

Wou even wat kwijt.

Ik had van nezelf nooit verwacht ooit borstvoeding te geven.. Vond mezelf het 'typje' er niet voor. In me zwangerschap erover nagedacht en kwan tot de besluit om t gewoon een keer te proberen. Al de horrorverhalen op internet maakte me steeds aan t twijfelen.
    - pijn tepels
    -pijn stuwing
    -kloven en bloed
    - geen melk. Etc etx

De eerste dagen dacht ik dat ik niks had maar blijkvaar waren de drupjes colostrum genoeg. Ik lag in t ziekenhuis en niemand die me hielp aanleggen en er was ook geen lactatiedeskundige ( horror zziekenhuis in koeweit)

De tweede dag wou hij de hele dag aangelegd worden en toen begonnen me tepels flink pijn te doen auww ik dacht oh nee hier komt het. Hij had bijna de hele dag aan me borsten gezogen en de volgende dag er kwam melk het aanhappen deed totaal geen pijn meer. De kleibe man drinkt me stuwing makkelijk leeg en ik ben VERKOCHT!!!

Borstvoeding is nu voor mij het mooitste want ik me kleintje kan geven en het maakt me zo gelukkig als ik me kleine man tevrede ziet drinken...

Dus dames die twijfelen en ook al die enge verhalen hebben gelezen. Het hoeft niet zo te gaan!!!! Misschieb eerste dagen met aanleggen pijn maar wanneer goed aanlegt en vaak genoeg is t t mooiste wat er is!!! Haha

Nooit gedacht dat ik dit ooit zo typen!!!:D

2. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Wat mooi dat je deze ervaring zo hebt gehad en super dat je het hier deelt!

3. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
  4. Annekijn

Annekijn Actief lid

29 mrt 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi zo!!
    Ik ben zo geval dat alle hoeken van de bv-hel heeft gezien...
    ieniemienie vlakke tepeltjes, bebloed, afschuwelijk pijnlijke toeschietreflex, witte tepels, te sterke melkstroom, kort tongriempje, het hield niet op!
    Maar dankzij hulp en doorzettingsvermogen hebben m'n flinke meid en ik elk probleem overwonnen...
    We zijn er trots op! Bijna 1 jaar bv! Heerlijk genieten!
    Veel succes!

5. sther3

sther3 Niet meer actief

Fijn! Hier ook zo'n positieve ervaring hoor! Ik dacht ga het gewoon proberen en zien wel waar het schip strandt.. Eerste week was even wennen, een grote kloof gehad,
    maar daarna liep het als een trein. Zit nu bijna op 8 maanden!

6. annasskies

annasskies Actief lid

23 feb 2013
    370
    0
    0
    docent geschiedenis
    Ik heb nooit gedacht "proberen" maar "gewoon doen". Niet eens nagedacht over flesvoeding. En het ging ook "gewoon" goed. Dochter 1 jaar, zoontje nu alweer bijna 7 maanden.

Deel Deze Pagina