Carnaval Utrecht?

Discussie in 'De lounge' gestart door Loezz, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loezz

Loezz Actief lid

10 feb 2009
    165
    0
    0
    Verzorgende IG
    Hallo dames,
    Even een snelle vraag. Ik kan het antwoord niet echt vinden met google. We willen de carnaval ontlopen en ik zat met het idee om morgen te gaan winkelen in Utrecht (hoofdstad) Wordt er daar aan carnaval gedaan?

Alvast bedankt!!

Groetjes Loes

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Er is wel een carnavalsvereniging, maar ik heb er nog nooit wat van gemerkt. Dus volgens mij kan je veilig winkelen ;)

3. Loezz

Loezz Actief lid

10 feb 2009
    165
    0
    0
    Verzorgende IG
    Bedankt voor je reactie. Dat wordt shoppen dan :)

4. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

In IJsselstein vieren ze wel carnaval, maar in Utrecht stad (gelukkig) niet :) ik heb helemaal niks met carnaval, en dan is mijn vriend een Limburger ;) Hihi

5. Loezz

Loezz Actief lid

10 feb 2009
    165
    0
    0
    Verzorgende IG
    haha ik ben ook een echte brabander. Nu woon ik in Den Bosch. Ik vind het wel leuk, maar we hebben besloten om niet te gaan omdat ons zoontje nog een beetje erg klein voor is. En we hebben geen oppas dus nu ontvluchten we het maar zodat we er niets van meekrijgen. Wat je niet ziet kun je niet missen denk ik maar.

6. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Hihi nee iedereen is carnaval vieren natuurlijk ;) veel plezier met shoppen meid!

7. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot zo'n 7 jaar geleden was er op de zaterdag wel een optocht, maar ik weet niet of ze dat nog steeds doen.

Op zich was het daardoor niet echt extra druk ofzo (ik had altijd het idee dat het winkelend publiek er nogal door verrast werd). Daarbij gaat de optocht niet door de kleinere winkelstraten, maar over de grotere wegen. Je kunt het dus goed ontlopen als er al een optocht is.

Deel Deze Pagina