Ik heb nu al 3 dagen last van hoofdpijn, die de hele dag aanhoudt Zou dit normaal moeten zijn tijdens een zwangerschap, of moet ik me nu zorgen gaan maken?
ben zelf niet zwanger maar weet hoe je je voelt hoor ik heb altijd heel veel hoofd pijn en mijn zus ook. die is nu ook zwanger en volgensmij kan t geen kwaad t is een hormoon kwestie. je kan een paracetamol pakken maar niks anders dan dat. ook geen asperine. je kan even aan de HA vragen hoeveel je mag hebben met een zwangerschap dat weet ik dus niet maar als je er nu eentje pakt kan dat geen kwaad
Ja ik heb er gisteren 2 geslikt en net weer 1. Geloof dat je er 6 mag op een dag. Maar zoveel neem ik er niet. Het rare is dat ik ook weer duizelig en misselijk ben en een keer heb overgegeven. Wat ik sinds een maand al niet meer heb gehad Denk dat ik sowieso de ha bel om te kijken of ik misschien bloed kan prikken.
Hoi, Ik heb het ook gehad, zo rond kerst een hele periode, maar het is nu over. Heb daarna ook nog de griep, met koorts gehad en toen de VK gebeld om te vragen hoeveel paracetamol je mag. Je mag 6 maal per dag een paracetamol zonder toevoeging van codeine of cafeine. Gr, Manon
Ik had ook elke dag hoofpijn. Nu drink ik elke ochtend een glas roosvicee ferro voor ijzertekort en heb ik het niet meer.. misschien toeval? maar het proberen waard ...