Te vroeg getest?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Ar87, Feb 13, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ar87

Ar87 Nieuw lid

Feb 13, 2017
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi!
    Vorige week zondag terugplaatsing gehad van een ivf cryo, gister een beetje aan het neuzen geweest op internet en wat zag ik tot mijn verbazing? Sommige hadden al op dag 5 of 7 getest en hadden al positief getest als ze zwanger waren!!! Dus..... Ja ik kon het niet weerstaan en deed het ook! Maar helaas het was negatief :( zijn er hier verhalen die eerst negatief waren en later toch positief? Ziekenhuis gaf aan met 2 weken te testen maar kon het niet laten! Stom! Hopelijk toch te vroeg?
    Dus..... Iemand?
    Alvast bedankt!

2. denanja

denanja Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    3,636
    203
    63
    Weert
    ik! heb op 10dpo getest (6dagen na tp van een 4daagse cryo) negstief. maar 2 dagen later op 12pdo in de avond positief!

3. Ar87

Ar87 Nieuw lid

Feb 13, 2017
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is alvast een positieve!!! :) dankje! Ik wacht nu ook echt tot volgende week zondag

4. Elocina

Elocina Actief lid

Aug 19, 2015
    472
    106
    43
    Beetje afhankelijk van of het een 3daags, 4daags of 5 daags embryo was, maar het lijkt me zeker nog te vroeg om iets te zeggen.
    Ben zelf niet van het vroege testen, misschien 1 dag eerder maar meer zou ik niet doen. Het gebeurt zo vaak dat je dan een licht positieve test hebt maar dat het dan nog misgaat in de dagen erna (wel innestelling, maar niet goed genoeg chromosomaal gezien) en dan is de klap des te groter.
    Maar moeilijk hoor, want de dagen duren zo lang in de wachtweken!! Even afleiding zoeken en afwachten tot zondag, heel veel succes!!

5. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Eerste icsi met tp van 3 dagen oud embryo: posi test op dag 9 na terugplaatsing.
    Tweede icsi met tp van 3 dagen oud embryo: posi test op dag 8 na terugplaatsing (heel licht tuurstreepje)

cryo tp van 5 dagen oude cryo: tuurtest op dag 6 na terugplaatsing en pas duidelijk positieve test op dag 8 na terugplaatsing.

Het kan dus nog veranderen.

6. Ar87

Ar87 Nieuw lid

Feb 13, 2017
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was idd een blastosyst dat maakt me helemaal zo onzeker...... Dit is niet onze eerste cryo helaas is de vorige een miskraam geworden met curretage als gevolg :( begin nu toch weer te twijfelen!!! Vooral omdat hier idd ook word gezegd bij vroeg testen het al te zien!!!! Bleghhh lastig hoor!

7. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Slopend he die wachtweken. Het vreselijke van de MMM.
    Het kan nog alle kanten op meid, hou hoop.

8. Ar87

Ar87 Nieuw lid

Feb 13, 2017
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien nog een paar positieve berichten??

Share This Page