Wie is er bekend in friesland? Ik zoek een leuke plek om te kunnen picknicken aan het water, genoeg water te vinden maar waar kun je leuk zitten?
Dacht ook sneek idd. Prinsentuin leeuwarden. Of makkum aan t ijselmeer. Of bij koudum in de buurt van de Gallamadammen (weet niet hoe je t schrijft). Langs de dokkumer ee. Zijn zoveel plekken. Ga je met de auto of op de fiets?
Stavoren op de dijk vind ik altijd erg leuk Lemmer op de dijk bij het strand Langweer langs het strand kun je heel mooi zitten en lekker picknicken Sneek bij de potten of op het starteiland Makkum het strand en omgeving Wanneer gaan jullie? Anders kun je het combineren met kijken naar het skûtsjesilen
Workum op het strandje van de camping It soal. Is erg leuk daar. Lekker ondiep water ook, dus kindjes kunnen lekker beetje in het water spelen. Is een watersport gedeelte, dus ook leuk om te kijken.
Ik vind het langs de dijk bij de waddenzee ook altijd heerlijk. Ook kan je er heerlijk wandelen en de eilanden zien. Op sommige stukken wandelen allemaal schaapjes. Ik ga meestal het stuk vanaf harlingen richting oosterbierum tot holwerd. Er is een weggetje waar je met de auto langs de dijk kan rijden.
of bij leeuwarden de kleine (of grote) wielen weet zo nooit welke het is. iig niet daar bij het otterpark! maar aan de andere kant!
Otterpark schijnt tegenwoordig wel leuk te zijn toch? Misschien ook nog een idee! en dan een picknick eraan vastplakken (is een klein park toch?) Weet nog niet wanneer we gaan, eens in een weekend met mooi weer
Ik was van de week in Stavoren en toen kwam ik per ongeluk op een heel leuk strandje terecht. Het was vlak na de haven, ergens waar ik het niet verwachtte. Je kon er parkeren en een trap op, de dijk op. Daar beneden was een heel leuk klein strandje. Ideaal voor een picknick denk ik. Waar ik parkeerde was ook een ini-mini speeltuintje trouwens. Ik parkeerde eigenlijk alleen om te zien of ik het bootje van mijn vriend zag varen. Wel een leuk idee misschien: ik was met de kids een dagje naar een speeltuin in Oudemirdum geweest (Sybrandy's). En daarna dus naar Stavoren, een kwartiertje rijden. Dus leuke combi misschien. Die speeltuin ligt trouwens ook een kwartier van Lemmer, dus dat zou je ook kunnen combineren.
Stavoren bij de sluis. De bootjes binnen zien komen. Hindelopen bij de haven. Onder het genot van kibbelingen..... *kwijjl*
Strand in Workum. Kan je goed parkeren en lekker naar het strand toe wandelen. Je kan er ook op het gras zitten. Op de dijk in Harlingen.
Groene ster, ligt bij de kleine/grote wielen tussen leeuwarden en tytsjerk is opnieuw aangelegd, loopt geleidelijk af en ook diepere stukken. Mooi met grasweides en zandstrandjes