Hen viel mij heel erg op dat toen mijn zoontje voor het eerst ging staan hij zo vreselijk trots keek heb er prachtige foto's van showen jullie ook? liefs hij was hier trouwens 10 maand en 1 week
Ahh wat een mooi ventje! Wij hebben toevallig het allereerste sta-moment op de foto (tenminste, de eerste keer dat wij het zagen). Ze was toen bijna 8 maanden.
Leuk hè, die trotse gezichtjes. Hier was onze meid 10 maanden en trok ze zich voor het eerst op aan de tafel. Bekijk bijlage 113850
En hier heb ik er 1tje waar ze echt net leerde los te lopen (nou ja....rennen dan....), rondjes om de tafel. Bekijk bijlage 113851
Geweldig he die trotse gezichtjes. Dit is mijn dochter die sinds een kleine week telkens staat. Heb jammer genoeg niet zo'n hele trotse foto, dat is echt geweldig als ze zo trots kijkt... hopelijk kan ik daar snel een foto van maken.
als je naar alle foto's op een rijtje kijkt zie je overal dezelfde pretlichtjes echt mooi om te zien ze zijn zo trots de kleine hier ook vanochtend nog net de vissen kunnen redden toen meneer langs "liep"
@piemie; ik schrok er zelf ook ff van, maar hij is met alles snel. @butterfly; die laatste foto is wel super zeg
Hier was ze bijna 7 maanden toen ze voor het eerst zich optrok. Je ziet me moeder er nog achter staan, die was bang dat ze zou omvallen. Bekijk bijlage 113883