merkte vanmiddag dat ik niet genoeg fruit had voor onze meiden hun fruithap dus ijskast opengetrokken en zien wat ik kon maken. heb het volgende gedaan; voor elk 1 potje mager yoghurt gemengd met 1 potje babydanone van aardbeien en 1 betterfood eronder gekruimeld. alles goed gemixt en ze vonden het een héééérlijk prakje en het is snel lekker klaar. ga dit nog meer mogen maken lijkt me maar wou het jullie toch eens meegeven, wie weet is het wel het proberen is waard hé
Wat is een betterfood? Is dat een Belgische Liga Maar zoals ik het zie is het dus meer een zuiveltoetje geworden dan een fruithapje, niet erg hoor want het klinkt lekker maar fruit hebben ze dus niet gehad hiermee
buiten de aardbeien in het babydanoontje hebben ze vandaag inderdaad geen fruit gehad heb nog geprobeerd een stukje appel te geven maar ze wouden het niet nemen zo dusja dan maar extra kalk vandaag
Ze hebben in de supermarkt ook kleine porties appelmoes (zonder suiker, 1 appel per portie), deze meng ik ook wel eens met een liga. Altijd handig om in huis te hebben..