Ik ben aan het kijken voor een huisje bij roompot en zie bij optionele extra's dat ik een eindschoonmaak kan kiezen voor maar liefst 69 euro. Vind ik wel heel erg veel geld. Dat is bij cp nooit dus verbaast me even. Iemand ervaring ermee om er voor te kiezen het zelf te doen en wat verwachten ze dan allemaal? Moet ik stofzuigen, dweilen, badkamer poetsen? Wat is de bedoeling. Want heb geen zin om 65 euro extra voor een franse slagschoonmaak te betalen en heb ook g3een zin om op het eind nog flink aan de poets te moeten
Ik zou de eindschoonmaak zelf doen en niet laten doen door de Roompot, het is het geld mi niet waard. Als ik me niet vergis moet je nl zelf toch nog bijna alles doen ookal maken hun schoon. Het enige wat je niet hoeft te doen en anders wel is zuigen en dweilen dacht ik. Als je het zelf doet dan moet je wel dweilen en zuigen, keuken schoon en netjes achter laten en prullebak legen maar dat moet je ook als hun het voor jou doen. Verder hoef je niet te stoffen of bv badkamer te poetsen hoor. Dat wordt zo en zo door hun gedaan.
hmm, dan moet ik dus voor 10 uur dat huisje uit zijn en behalve kids wassen, aankleden, ontbijten, auto inladen en tussentijdse poepluiers ook nog dweilen en stofzuigen. Moet er nog s ff over nadenken dan. Ga niet op vakantie om te poetsen.
sann je kan toch de avond ervoor stofzuigen en dweilen? Het stelt echt niet zo veel voor hoor en ze kijken het amper na is mijn ervaring. Als je nog wat krummeltjes onder tafel over hebt s morgens dan haal je daar nog even een stofzuiger overheen en klaar.
Heb het ook weleens zelf gedaan en het stelt niet zoveel voor vind ik. Stofzuigen uiteraard wel gedaan, maar dweilen niet. Alleen ff snel met een doekje over de vloer daar waar het vies was en voor de rest vond ik het wel prima.
Ik vind die 69 euro altijd snel verdiend door t niet bij te boeken. Het verschil tussen wat je moet doen mét en zónder eindschoonmaak is inderdaad alleen het dweilen en stofzuigen. Dus die laatste ochtend is altijd sowieso wel druk, dan kan het stofzuigen er ook nog wel bij Ik doe dat altijd op t laatst, alles in auto geladen, alles opgeruimd en kind even op bank bij tv, kan ik ff stofzuigen.
De reden dat ze het bedrag zo hoog hebben is juist om mensen te stimuleren het zelf te doen en niet voor de eindschoonmaakservice te kiezen. Wij hadden een chalet in Spanje en een eindschoonmaak kostte 79. We hebben het zelf gedaan en het stelde niet meer voor dan even de bezem erdoor, een doekje over alles heen en that was it. Gewoon het huisje/caravan netjes achterlaten is genoeg hoor, hij wordt sowieso nog weer schoongemaakt voor er weer nieuwe mensen in komen.
volgens mij wordt ie niet nog een keer schoongemaakt, misschien alleen nagelopen. Anders zou het een beetje onzin zijn als je het bijboekt. Wij hadden vorig jaar een huisje bij Roompot. Schoonmaak was wel te doen. De badkamer hebben we de avond van tevoren gedaan, alleen de toiletpot heb ik die ochtend nog gedaan. Ik had een pak wegwerpschoonmaakdoekjes gekocht en daarmee ging het prima. Stofzuigen en dweilen hebben we wel die ochtend nog gedaan. Maar als alles in de auto staat heb je dat wel heel snel gedaan.
Volgens mij loopt Roompot het ook niet na hoor als je er voor kiest het zelf te doen. Er zijn niet voor niets zo veel klachten over niet schone huisjes bij aankomst. Hoe vaak ben je zelf in een echt schoon huisje aangekomen? Wij kiezen wel voor de eindschoonmaak. Heb er zelf geen zin in zo voor 10 uur. De week is al zo kort van vrijdag vanaf 15 uur en dan op vrijdag voor tienen er al weer uit zijn. Zelf als ik aan kom doe ik sowieso de keukenkastjes, alle handgrepen/deurknoppen en badkamers en toiletten. Mijn 'schoon' is toch anders dan dat van de rest..moet je voor de gein is zo'n kunstleren bank afnemen met een doekje met allesreiniger....je weet niet wat je ziet! Charlie
wij hebben het ook zelf gedaan gewoon effe gezogen, alleen beneden gedweild. Wc en afwas gedaan enz was in 30 min klaar. Kreeg gewoon mijn 69 euro terug. Maar ik vind het eigenlijk niet zo fris idee want zo maakt dus iedereen schoon en ons huisje was idd ook niet super schoon. Ja bij cp hoeft dat niet idd maar daar betaal je gwoon voor daar zijn de huisjes al 100 euro duurder
Ik had van die badkamer- en keukendoekjes van Muscle mee. Daar heb ik de keuken en badkamer mee schoongemaakt. Beetje bleek in de wc, stofzuigen en dweilen, en klaar. Ik heb mijn borg gewoon teruggekregen, dus het zal wel goed zijn geweest. Maar wat iemand hier ook al zegt: als iedereen het huisje met de franse slag schoonmaakt, is het dus niet echt schoon... voor mij dus de reden om geen Roompot meer te boeken.
Ik vond het toch een beetje slecht geregeld. we zaten op beachresort in kamperland. Maar we kwamen aan(wel een dag later ivm met werk) en er was gewoon niemand te bekennen. Na effe een kwartier te kijken van wat nou.... zagen we iemand bleken we ons te moeten melden bij het restaurant. Verder was er maar 1 restaurant open per dag terwijl er 3 ofzo zaten. Het eten was slecht. Opzich was het park wel leuk hoor we hadden mooi uitzicht op zee en het zwembad was leuk. Maar cp is toch veel beter en daar betaal je natuurlijk ook voor. Ook was het park niet zo opgeruimd veel rommeltjes enz overal
ik vind bij zo´n bungalowhuisje de eindschoonmaak best zelf te doen hoor. Hier vorig jaar in Roompot Hambachtal geweest, is een minihuisje verdeeld in 2 en een halve verdieping, dus 2 verdiepingen had ik de avond vantevoren al schoonachtergelaten, de ochtend voor vertrek effe alles nog met een doekje afnemen en stofzuigen en dweilen 30 m2 lukt best in een half uurtje allemaal. Afgelopen juni een 10 persoons chalet in Spanje gehuurd. Dit was wel andere koek. Hier moesten ook de terrassen aangeveegd worden, tuin netjes, stoelen stapelen, hele huis dweilen en stoffen. Hier hebben we wel flink moeten zweten
Wij zijn net terug van roompot en idd wat een vies huisje! Ik heb het nu ook zelf schoongemaakt dus gezogen en gedweild enz...maar ik zou nooit meer kiezen voor rommpot! Dan maar iets meer betalen voor CP of Landal
wij kiezen ook altijd voor zelf schoonmaken, maar wij maken dan wel gewoon goed schoon, de avond ervoor doen wij eigenlijk alles, alleen het stofzuigen en dweilen doen we net voor we weggaan omdat je in de ochtend toch nog met ontbijt zit en onze kinderen eigenlijk altijd wel knoeien @ cindy, jammer dat het jullie niet zo goed bevallen was, wij zijn eigenlijk altijd in een mooi schoon huisje gekomen.
nee de glazen en borden en bestek waren smerig...haren in de douche...totaal geen sfeer in het huisje... Maar zoals al eerder werd verteld, het ligt er gewoon aan wie voor jou in het huisje heeft gezeten...dus als je erover nadenkt dat niet iedereen even netjes is.....iieeuuwwww..... Maar het kan ook maar net aan het park liggen natuurlijk...
Je moet sowieso nooit te veel nadenken natuurlijk....ik moet ook altijd de omgeving van het bed goed schoonmaken...moet altijd aan schilfers denken bij het hoofdeinde..yakkie bah..en neem mijn eigen kussen mee....ha ha...zo blijf je bezig... Waar zat je Cindy? Wij gaan in augustus naar de Banjaard in Zeeland...laat het beter weer zijn dan dit! Charlie
Ja je weet natuurlijk dat er een hoop andere mensen in hebben geslapen en geleefd. Als je dat tè vies vindt moet je thuisblijven he hahaha... Wij waren in Katjeskelder. Wel genoeg voor kinderen te doen dat was wel leuk maar het was gewoon vies in het huisje en daar eet je en kruipen je kinderen op de grond enz.... de jongste heb ik dus niet laten kruipen arm kind... Maar misschien dat we ooit nog eens zo`n chaletje proberen...want ze zijn soms belachelijk goedkoop.. Ik hoop dat het bij jullie beter is dan Charlie! Laat je het even weten hier?
Wij hadden het ook niet bijgeboekt maar toen we daar waren zagen we er tegenop om toch smorgens nog schoon te maken dus we hebben het daar toen nog aangevraagd. Was geen probleem.. We moesten namelijk stofzuigen, dweilen en de badkamer schoonmaken en we hadden een 8 persoonshuisje met 2 badkamers en veel slaapkamers dus we hadden er geen zin in
Ik zou er even naar informeren, ik weet niet of ze onder schoonmaken, opruimen/glad maken verstaan, of echt een sopje door de wc en aanrecht.