wie ziek na eerste prikje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mexico, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexico

mexico Actief lid

2 mrt 2007
    340
    0
    0
    mijn zoontje krijgt vrijdag z'n eerste prikje. ben zelf zenuwachtiger haha. ma wie is dr ziek geworden van jullie kindjes en wat kan ik verwachten dan?

2. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ons meisje had weinig last, huilde niet alleen even met het zetten (5min ongeveer)
    later na 3 uur toen het begon te werken had ze heel rode voetjes en huilde ze super verdrietig...maar dat was met een paar uurtjes voorbij en verder niks gehad...oh ja wat slaperig maar dat is wel handig hihi ;)

2ex helemaal niks niet huilen en nergens last van...

veel succes!

3. Female

Female Niet meer actief

Ons zoontje slaapt de avond en dag erna meer als normaal, verder niks aan de hand! ;)

4. mexico

mexico Actief lid

2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Ow dat zou mooi zijn als hij er niet ziek van word , vind het echt maar zielig voor zo'n kleintje

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Joris was er niet echt ziek van. Wel moest hij de hele dag na zijn prikje de hele dag op mijn schoot vertroeteld worden! Dat vond ik dus ook helemaal niet erg... Was wel vermoeiend want ik kon echt niks, ook niet in bedje leggen terwijl hij sliep!

6. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Arend heeft uren gehuild, nadat hij zijn eerste prikjes had gekregen. Als hij een momentje stil was en ik ging even verzitten, begon hij meteen weer keihard te huilen. Om twaalf uur 's avonds hebben we hem een zetpilletje gegeven en toen viel hij meteen in slaap tot aan de volgende ochtend! :confused: :D

7. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Lars kreeg na een paar uur koorts, en hij was iets huileriger dan normaal.
    De volgende dag ging het alweer beter.

8. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Tijn had bij de eerste 2 prikjes nergens last van, sliep wat meer, maar verder niks. Echter bij de derde, vorige week, had hij koorts en was de dag erna de hele dag hangerig en aan het huilen!
    Zo zielig!

Hij vind het trouwens verschrikkelijk om die prikjes te krijgen, hij krijst echt de hele boel bij elkaar. De eerste gaat wel, dan is het alleen schrikken, maar voor hij daarvan bij kan komen komt die 2e, en ja dan is het krijzen!......Zo zielig!

kus miek

9. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Emiel heeft 4 uur na de 1e prikken last gehad van verhoging (38,5) omdat hij ook zielig huilde, weinig zin had in z'n fles en niemand aan hem mocht komen hebben we hem 's middags een zetpilletje paracetamol 60 mg gegeven. Hij heeft daarna goed geslapen en was de volgende dag nog wel iets slaperig maar 24 uur na de prikken was hij er weer helemaal. Bij de volgende prikken geef ik hem direct als we thuis zijn een zetpilletje dit om herhaling te voorkomen.

10. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Bij de 1e prikken was Bram iets huileriger dan normaal, verder geen gekke dingen.

11. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    mijn zoontjes zijn er nooit ziek van geworden
    mijn jongste heeft er nu 3x opzitten maar niets geen last

ze zeggen ook dat de prikken tegenwoordig wat milder zijn en dat ze er minder snel koortsig ed. van worden

ik vind trouwens het tweede prikje voor hersenvliesontsteking die sinds vorig jaar nieuw is een gemene hoor die schijnt te branden onder de huid en dat merk ik ook echt bij mijn zoontje als hij hem krijgt

12. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Fenja heeft toen de hele dag geslapen, moest haar wakker maken voor de voedingen, en ze had koorts.

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Siem had nergens last van. Lichte verhoging (38,2) rond 18.00 uur en daarna weer helemaal toppie.

Wij hoefden pas iets te doen bij 38,5 verhoging (halve paracetamol), dus ik heb me nergens zorgen over gemaakt.

Succes vrijdag!

14. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Finn had bij de eerste prik geen last, alleen huilerig, hangerig en moe en bij de 2e prikkenronde kreeg hij koorts voor 3 dagen, heel zielig en naar.
    Ik zie dus op tegen de 3e ronde, over 2 weken.
    x

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Lianna had nergens last van. Temperatuur was ietsjes hoger dan normaal, maar ze had nog geen verhoging. 5 november krijgt ze de tweede ronde prikjes.

16. Jessica 1985

Jessica 1985 Actief lid

15 jun 2007
    205
    0
    0
    oude-pekela
    hallo,

Bij de eerste prikken was jeffrey,huilerig,hangerig.
    Verder niks.

Liefs

17. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    1e prik had Merel koorts (38,5), paracetamol gegeven en verder geen last. De tweede prik heeft ze geen koorts gehad, maar wel 24 uur geslapen en moest telkens wakker gemaakt worden voor flesje.

18. RedRose

RedRose Actief lid

14 sep 2006
    235
    0
    0
    Hi,

Mijn 1e dochter heeft bij elke prik heftige koorts gehad. Dagen last van en echt ziek. Zelfs vorige week toen ze haar laatste prik kreeg (ze is bijna vier) heeft ze 40 koorts gehad en is nu nog niet opgeknapt!

Mijn 2e dochtertje had geen koorts. Wel huilde ze overdag meer dan normaal en was ons hele ritme verstoord. Maar dat is nu al weer allemaal over...

succes, of ben je al geweest?

RR

19. mexico

mexico Actief lid

2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Hoi nee ik moet vrijdag zie er ech tegenop ben zelf best bang geweest voor spuiten, na de bevalling niet zo meer. Maar moet ik wel paracetemol in huis halen? Zo ja welke moet ik dan kopen voor zo'n kleintje?

20. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    mij meisje had ook weinig last beetje hangerig en iets minder behoefte om te drinken ! en vooral veel slaap voor de rest ging het goed ook bij het 2 de prikje ik heb haar nog nooit een paracetamol als zetpil hoeven te geven gelukkig :)

Deel Deze Pagina