Ik ben 1,64 en weeg 65 kilo. 5 kilootjes teveel, maar ik wil graag zwanger worden dus ik ga nog niet afvallen.
ik ben 1.55 en weeg op het moment 55 kg. Voor mn zwangerschap ( ongeveer 1 jaar ervoor) woog ik 48 kg, na medicijngebruik woog ik toen 58 kg en toen raakte ik zwanger. Op het einde van mn zwangerschap woog ik 72 kg. Er is nu dus al meer vanaf dan ik woog van te voren en ik denk dat ik weer terug ga naar de 48 kg, of ik nu wil of niet. Ik hoop dat mn antwoord een beetje duidelijk is Liefs, Duveldraakje
ik ben 1.60 en woog voor mn zwangerschap 50kilo en nu weeg ik 59liko. gaat lekker dus. nu hoop ik na er na mn bevalling een paar kilotjes blijven zitten. liefs doris
1.72 en weeg 103 kg beetje te zwaar he maar vorig jaar 11 kg afgevallen maar nu zwanger dus mag nu niet lijnen
Ik ben 1.77 en weeg 69 , nopg maar even snel vast begonnen met de lijn, want als we straks zwanger zijn, kan dat neit meer...
Hier nog zo een Ik ben 1.69 en weeg 85. Voor mijn zwangerschap had ik net gesonjabakkert (hahaha) en toen woog ik 72kg. Ga er maar weer aan beginnen, maarja zal nooit een slanke den worden :x . Hoeft ook niet natuurlijk, maar wat minder is toch wel wenselijk
Ook ik ben te dik: 1.84 m. en 105,7 kg. (vanmorgen gewogen) Ik snoep nu niet meer en beweeg meer, dan moeten de kilo's er weer af gaan. Vergeleken met 2 weken terug ben ik alweer 2 kilo lichter! Groetjes, Didier
Ik ben 1.80 em woog voor me zwangerschappen 65 kilo, en nu bij de tweede voor deze zwangerschap 78 kilo
Ik ben 1.70 en weeg 70 kilo veel te zwaar, ben in anderhalf jaar 10 aangekomen, ga nu 10 kilo proberen af te vallen....