Ik ben 1.69 cm en woog vóór mijn 1ste zwangerschap 61 kilo, na de bevalling woog ik 58 kilo..3 kilo lichter , dat heb ik al die tijd erna gewogen..en ben nu 2,5 kilo aangekomen met deze zwangerschap dus momenteel weeg ik 60,5 kilo
Ik ben 1.63 en altijd 54kg geweest. Voor de zwangerschap was ik op m'n zwaarst ooit (namelijk 56kg, schrikbarend he), maar inmiddels weeg ik er 61. Ach, na de zwangerschap zien we wel weer hoe we het weg krijgen. Komt vast goed!
ik woog voor de zwangerschap 68 kg met een lengte van 180. en nu ruim 3 maanden naar de weeg ik 69 kg met een lengte van 180
normaal weeg ik 56 a 57 kilo met 1m63 ben ik heel blij mee. 59 nu ik zwanger ben vroeger voor mijn eerste zwangerschap. woog ik altijd tussen de 42 en 45 kg en het was erg. wat ik ook at ik kwam niet bij. ik had geen billen en had geen vlees. ben blij dat ik nu overal een beetje vlees heb en eindelijk billen!
Mijn nichtje is precies even lang en weegt even zwaar. En ze oogt slanker dan ik, terwijl ik langer én een stuk lichter ben! Lengte & gewicht zegt echt niet veel hoor meid! En jezelf een nijlpaard noemen hoeft echt niet
ik ben 1.80 en weeg nu 73 kilo ben tot nu toe nog niks bijgekomen alleen maar afgevallen door de zwangerschap. Voor de geboorte van Yildiz woog ik 62 kilo, hopelijk komt dat ooit terug.
Ik ben nu (6 weken na de bevalling) 1.88 en 83.8 kg. Ik wil weer onder de 80 kg komen al is het maar een onsje. Maar ik ben wel goed in verhouding.
ik ben 21 jaar lengte is 1.65 en ik weeg meestal 47,5 ik kan eten wat ik wil, maar ik groei helaas toch niet. groetjes pris
Voor mijn zwangerschap woog ik 89 kilo en nu weeg ik 76 kilo. en ik ben 1.69 m.. Er moet nog wel iets af maar ben al een eind op weg....nog 10 kilo te gaan pfff
Hello, ik vraag mij af bij de dames die rond de 1.70 zjn en ong 55 kilo wegen hoe mager ze wel niet zijn. Ik ben 1.60 en weeg 60 a 62 kilo. Maar ben wel slank, heb maatje 34. Ik heb ooit 54 kilo gewogen en zag er niet uit, vel over been.