ik woog voor m'n zwangerschap 52 kilo, ben 1.71 m. Weeg nu 70,5 kilo! Maar eens kijken wat er af gaat na de bevalling. Er mogen best 4 of 5 kilo blijven zitten uiteindelijk...
Ik heb maatje 34, ben ook van de categorie te dun (1.75 en 52 kilo) maar het lukt gewoon niet om er ook maar een grammetje aan te krijgen. Ik weeg al jaren hetzelfde en eet goed en gezond.
ik ben 1.68 en woog 4 mnd voor zwangerschap voor ik stopte met roken 75 toen ik zwanger werd woog ik 83 en weeg nu ai ai ai komt hij ............90 maar ok dat telt niet he ! wil na bevalling weer terug naar 75 en weet dat ik het kan ben met weight watchers ooit van 85 naar 70 afgevallen ! heb de spullen nog liggen ! en kan er dus weer tegen aan over tich weken
woog voor mijn zwangerschap 63 kilo met een lengte van 1.65 weeg nu 4 maanden na de bevaling 76 kilo moet nog 13 kilo af maar wil niet ect meer lukken in het begin ging het heel snel maar nu staat het al een poos stil
Ik ben 1.75m en weeg 66 kilo. Ben best tevreden op 1 kilo na heb ik mijn oude gewicht weer terug. Gr. kat
nou ik ben ook een klein tonnetje hihihi ik ben 168 en weeg momenteel 106.1 heb 115.9 gewogen maar werd toen kortademig en ben gaan afvallen en wil nu ook langzaam nog een beetje afvallen maar omdat we ook graag een kleintje willen ben ik niet echt heeeeeeeeel erg aan het lijnen maar gewoon niet snoepen en meer bewegen zo is het andere er ook afgegaan. we zijn nu op weg naar 105 en daarna onder de 100. zit ook op een lijnforum erg fijn om daar lekker te babbelen.
180 en 80 kilo! Voor het stoppen met roken en mijn zwangerschap 71 kilo! pfffff Wil nu echt minimaal 5 kilo afvallen! Ben al begonnen!
Ik ben 1.73m en weeg tussen de 68-70kg schommelt af en toe en da zal ook wel blijven want ben gestopt met roken. hoop dat ik deze keer neit veel aankom maar goed lijnen mag niet meer als je zwanger wilt worden/ben
Ik ben ook erg mager.. Ik ben 1.64 en met kleren aan weeg ik maar 49 kilo... Ik durf niet eens naakt op de weegschaal te gaan staan. Toch kijkt het niet extreem mager, zeg maar... Ik ben wel goed in verhouding om het zo maar te zeggen. Waar ik een beetje moe van word is altijd die mensen die vinden dat ik te mager ben en daar te pas en te onpas melding van maken. Ik weet ook wel dat ik in principe ondergewicht heb, maar ik kan eten wat ik wil, ik kom geen gram aan. Als ik op mijn werk een keer een boterham minder eet omdat ik geen trek heb, zie ik ze haast denken.. Zie je wel, anorexia... Er is ooit 1 collega geweest die aan me vroeg of ik anorexia had... En zij was echt oprecht bezorgd.. O, ja en broeken kopen is een ramp... Maat 34 zakt nog naar beneden..
ohc ik ben ook een lollifantje hoor! 1.70 en op dit moment 83 kilo. Een jaar geleden woog ik nog 10 kilo meer dus ben al een eindje op weg. Wat mij betreft mag er nog zeker 15 kilo af, maar 75 zou ik al heeeeeel blij mee zijn. BEn jaloers op jullie gewicht hoor!
ik ben 1.83 en weeg nu al 125 kilo! voor m'n zwangerschap had ik een mooi gewicht voor mijn lengte vind ik zelf(al was dat wel te zwaar volgens de dokter) 94 kilo. ik ga weer lekker sporten en heel gezond eten vanaf maandag (heb zondag nog een verjaardag en daarna is het afzien), er moet 30 af, daar heb ik een jaar de tijd voor want we willen wel graag nog een kindje als onze zoon ongeveer twee is of drie!
Hier nog een nijlpaard ! Wou eerst mijn gewicht niet invullen,maar zie dat ik niet de enige ben met een maatje meer dus hier komt ie. Ben 1.74 en weeg 74 kilo.
Nou, dan meld hier zich nog maar een lichtgewichtje... Ik ben 1.64 en weeg 51 kilo. Kom geen gram aan, al vreet ik een hele XL-zak chips weg...
Ik ben 1.61 Ik woog vlak voor mijn zwangerschap 65, aan het einde ongeveer 90 en nu 75 dus ik moet er nog 10 vanaf. Ik wil maandag weer gaan beginnen met Sb, ik ben het helemaal zat @bluesky; een goede vriendin van mij heeft precies hetzelfde.. zij weegt ong. 45 kg doet weken haar best met roomsauzen en die afslankdrankjes BIJ haar avondeten en dan komt ze 2 kilo aan, ze krijgt een griepje en is er meteen weer 5 kwijt... Mensen menen bij haar ook altijd even iets te moeten zeggen over haar gewicht... echt heel vervelend!