Bij mij was het andersom; toen ik zwanger was vroegen mensen: "Ben je nou zwanger of gewoon zo dik geworden?!" ook niet echt leuk haha
Pff dat ken ik zeg! Mijn lengte is 1.72 en ik weegte vandaag 87 kilo ben natuurlijk wel 12 weken zwanger maar zoveel gewicht komt daar niet van bij! Dus ik weeg ook veel te zwaar maar me benen zijn gewoon normaal maar me buik daar zit echt alles!
Ikke is 171 lang ( vergeet die ene centimeter niet ) en ik weeg tussen de 66 en 68 kilo dat scheeld bij mij van dag tot dag.. Net jes dus, hoe wel ik soms wel een beetje een buikje zie
Hier kun zelf uitrekenen wat te licht of zwaar is... http://games.voedingscentrum.nl/body_ma ... _mass.html
hier nog een nijlpaard......ik ben ongeveer 1.80 en weeg veel te veel.....weet niet precies hoeveel maar het zal rond de 100 kg zijn vrees ik......wil heel graag afvallen maar dat lukt even niet.....net wat loopy al zei.....als ik aan eten denk word ik er nog dik van......
ik vraag mij altijd af wie nou bepaalt wat normaal is en wat lelijk is enz. want 80% van de mensen is niet mooi om te zien maar ik vind altijd wel iets waarvan ik denk ja jij hebt een mooie uitstraling. je hoeft toch niet aan het ideaalbeeld te voldoen(wat dat ook is en wie het heeft verzonnen..?)