Hoe groot ben je en wat weeg je?

Discussie in 'De lounge' gestart door muuske64, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ik ben 1.70 en 68 kilo.
    Voor mijn zwangerschap was dat 65 kilo,die laatste 3 willen er niet af...

2. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik ben 1.84 m en 71 kilo. Ben benieuwd hoeveel dat gaat worden als ik dalijk zwanger ben.

3. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    ik ben 1.80 en weegt 65
    tenminste lange tijd niet gewogen.

ben wel wat afgevallen. :oops:
    en wil graag wat aankomen in armen en benen en borsten en daar een beetje en daar nog een beetje.

er is genoeg te vinden om af te vallen maar ik heb nog niks gevonden wat je zou helpen om aan te komen :cry:

4. melloncollie

Taart :D

Nee je kunt eens kijken voor fitness sites. Dan worden je armen en benen door de spieren natuurlijk ook wat steviger.

Ik heb overigens 1 gespierde arm door het drummen....heel stom! Het ziet er wel beter uit dan links (blubblub haha je kent het wel) alleen uh ik ben op die manier wel telkens mijn arm aan het forceren. 120 bpm is te hoog gegrepen haha.

5. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Hou je maar vast,ik was op het laatst bijna 100 kilo :confused:

6. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    LEKKER TAART.
    je moest eens weten wat ik binnen scrok het komt er maar niet aan.

trainen m misschien moet ik dat gaan doen dan worden de spieren wat strakker.

heel veel zeggen dat ik er goed uit zie mooi lang en slank maar met kleren vind ik mezelf redelijk goed maar zonder araarrgggggg ik wil van die dunnen benen af en armen.

mijn moeder zei dat t de aanleg is dat zij vroeger er ook zo uit zag magerder zelfs, rond haar 30e begon ze pas wat meer rondingen te krijgen(borsten) en verder ja ze begon op eens wat dikker te worden.

TAART , SLAGROOM, ook gezonde dingen, van alles.

is er geen aankom boek?

haha :)

7. melloncollie

Wooooow :confused: Zal m'n vriend leuk vinden, kan die naast de GVR gaan lopen. (Hij is 12 cm kleiner dan ik)

8. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hier 1.73 en 62 kg... Moet de laatste 4/ 5 kg er nog af van m'n zwangerschap! Maar Sonja is ideaal!

9. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Ben 1.68 m en weeg nu 66 kilo. Brrr. Ben 3 kilo aangekomen nadat ik ben gestopt met pil (yasmin). Dus Sonja mag vanaf volgende week weer bepalen wat ik (niet) eet.

10. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    1.85m en 55kg
    Ik ben nogal.. skinny
    (Maar heb geen eetstoornis, zoals veel mensen suggereren ;) )

11. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Wow ik ben maar 3 cm langer en 30 kg zwaarder. Dat klinkt mega dit als ik het met jouw vergelijk maar ik ben helemaal niet dik. Wel vervelend dat veel mensen denken dat je een eetprobleem hebt als je het niet hebt. Ik het geen probleem voor een gezonde zwangerschap?

12. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Ja, ik weet het. Ik hoor geloof ik eigenlijk een kilootje of 75 te wegen.
    Ik vind mezelf ook echt niet TE dun, ofzo. Ik kan eten wat ik wil (en doe dat dan ook graag, haha). Mijn vader is ook zo mager.
    Ik denk niet dat het een probleem zal opleveren bij een zwangerschap... ik heb er geen onderzoek naar laten doen, of bij de HA naar gevraagd. Misschien dat m'n bekken wat nauw zijn, maar dat zien we dan wel weer ;)

Grappig: soms komen mensen gewoon naar me toe, en vragen dan heel serieus: "Heb jij anorexia?"
    Best brutaal, vind ik. Als ik een sjaggie bui heb, dan zeg ik: "Ja, maar tegen niemand zeggen ok? Nu ga ik even naar de plee om te kotsen, dag :D "
    Misschien gemeen, maar ja...

13. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Dat is toch boulimia? ;) ik moet ff de wijsneus uithangen

14. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik ben 1,76 en weeg nu ik zwanger ben 70 kg. Daarvoor woog ik 65.

15. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik ben 1.76 en ik weeg nog 74 kilo , voor mn zwangerschap woog ik 65 kilo ... was op het laatst 99 kilo :)

16. Niet meer actief

Ik ben nu 78 kg en ben 1.78 lang.

Was "vroeger" altijd 68 kg, maar na 3 zwangerschappen lukt het maar niet om weer terug te komen op dit gewicht.

Vind het niet zo erg om iets zwaarder te zijn, iedereen zegt ook dat het mij niet misstaat, alleen alles hangt zo (lees buikje :( :( )...... en dat vind ik dus weer minder mooi.

Toch maar weer sinds 2 weken een poging gewaagd om in ieder geval onder de 75 kg te komen en ben eerst maar eens begonnen met geen koekjes, snoepjes, chips enzo, maar wel liters water drinken en veel fruit eten. Ben alleen nog geen gram afgevallen :( :(

Helaas hebben we de komende maanden heel veel verjaardagen, dus ik hoop dat ik het vol kan houden...

gr. Naja

17. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Yep, dat klopt. Maar ik ga er niet van uit dat de mensen die mij vertellen dat ik anorexia heb, slim genoeg zijn om het verschil te weten. :D

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.055
    2.189
    113
    Brabant
    noot: ook bij anorexia wordt er gekotst.. Ben geen wijsneus, maar weet 'heel toevallig' wel veel van eetstoornissen:)

19. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik ben 1.68m en weeg 57 kilo ...nooit gedacht dat ik weer op mijn oude gewicht zou komen , was namelijk 30 kg aangekomen in de zwangerschap ...heb er ook niets voor hoeven doen

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik ben 1.72 m en weeg momenteel 78 kilo. Ietsiepietsie te zwaar dus. :)

Ben nu ook aan de SB en hoop over een paar maanden weer op mijn oude gewicht van 68 kilo te zitten.

Ben nog niet zwanger geweest maar hoe ouder ik word hoe meer ik aankom als ik wat 'slechts'eet. Zucht :rolleyes:

Deel Deze Pagina