ik ben 1,75 m en nu 64 kilo, was op het eind van mijn zwangerschap 78 kilo en voor de zwangerschap 56 kilo, maar dat was ook iets te licht. Ben tevreden als ik de 60 kg weer haal, maar t gaat er nu moeilijk af moet ik zeggen die laatste kilootjes. En het smaakt me allemaal ook zo lekker.....
Misschien ga ik de 90 kg nog halen voor ik ga bevallen, misschien net niet..... Wie weet. Uiteindelijk zou het fijn zijn als ik weer rond de 70 kg uitkom. Nou vooruit 75 kg lijkt me ook wel fijn! Geloof dat ik dan wel weer in de meeste kleren pas. En dan heb ik het niet over zwangerschapskleding
Ben 1.63 en weeg 52 kilo. Iets te licht, krijg ook vaak de opmerking of ik niet wat meer moet gaan eten . Terwijl ik alles kan eten wat ik wil, en dat ook graag doe .
Tja, hier ook nog een kamerolifantje. 170 cm groot, 91 kg zwaar Maarrrr.. ben bezig met Sonja, ben nu 4 kg kwijt, dus zit op 87 kg. Tja, het blijft een gevecht , die kilo's, ik hoef maar aan eten te denken en het zit al op mijn heupen Ik ben nu gemotiveerd, en ga voor nog 15 kg eraf, dan is mijn body mass gezond.Ik sport intensief, 5 X per week!
haihai, dan ik ook maar he? ik ben 186 en weeg.... 76 kilo.. een prima BMI, maar ben aangekomen van de pil, primilut en clomid Dus nu nog blubberiger dan voorheen, dus moet eigenlijk iets af...
hoi ik ben 1,66 lang en woog op 9 augustus 2007 nog 95 kilo en nu weeg ik nog maar 68,5. elke week gaat er tot nu toe nog ongeveer 200 gram of meer af.
Ik ben 1.81 m en weeg 63 kg. Na mijn laatste miskraam nogal veel afgevallen, terwijl ik toch echt net zoveel eet! Waarschijnlijk mijn spijsvertering die na de zwangerschap nog steeds hoge toeren draait... Ik woog op 8 november nog 71 kg...
ik ben 1m49 (mega klein.. I know ) en weeg 46kg ... percies goed volgens bmi ... en vind dat ik niet mag klagen, behalve m'n billen
1.75 & 95 kilo (was 8 weken geleden nog 107 kg) maarrrrrrr ik mag eindelijk weer sporten, dus we hopen dat dat toch écht weer snel iig een beetje in de richting van mijn oude gewicht gaat: 72 kilo.
Ik ben 1.73 m. en weeg 88 kilo BMI te hoog helaas. Na een SonjaBakker crash ben ik afgevallen vorig jaar tot 80 kilo, maar helaas, daar kwam na een kloteperiode al gauw weer zo'n 7 kilo van terug. Sinds ik zwanger ben dus ook een kilootje aangekomen. Maar ach, afvallen doen we over 9 maanden wel weer!
kan bijna een kopietje maken van ingeltje.... ben 1.73 en woog net na nieuwjaar 89 kilo. ben nog wat afgevallen naar 87, maar nu ben ik zwanger en lijn ik niet echt meer (heb veel te veel honger) ik let nog wel op wat ik eet. snoep niet te veel, maar eet veel fruit en ontbijtkoek enzo.... ik woog na mijn vorige bevalling 92. kreeg daarna een hernia en kon dus niets dan platliggen.... en dan gaan de zwangerschapskilo's er echt niet af. dus was na meer dan een jaar naar 84 gezakt. daarna een dieet in combinatie met sporten : 78 kilo maar toen verloor ik mijn baan, ging ik op vakantie enz. enz. en toen was het weer gewoon terug.... nu probeer ik gewoon niet TE veel aan te komen tijdens de zwangerschap. mijn streven is om niet over de 100 te gaan.....