Ik ga naar de 9 maanden beurs en er staat me het een en ander bij dat als je een jonge gezinnenpas heb je korting enzo krijg op kaarten enzo. Weet iemand dit? En je kon toch ook voor een hele kleine vergoeding een echo laten maken vorige jaar? Wie o wie kan me er meer over vertellen Groetjes Fleur
bij prenatal zijn de kaartjes in de voorverkoop wel goedkoper dan bij de ingang. dan zijn ze 12.50 ipv 16.50
Als je lid bent van WIJ (jonge ouders) dan kan je ze via Internet met korting kopen. Bij Prenatal krijg je ook korting. Dit jaar ga ik voor de 2e keer
Ik heb nog een avond kaartje liggen voor mensen die naar de 9 maandenbeurs of de huishoudbeurs willen gaan. Degen die hem wilt hebben kan me een pb sturen, je mag hem dan natuurlijk gratis hebben.
als je 12 euro besteed bij de kruidvat krijg je gratis een avondkaartje voor de donderdag en vrijdag avond.
we gaan op zondag misschien wel niet zo'n handige dag maar anders kan helaas niet. Dus wie er nog ergens 3 kaarten voor de zondag heeft liggen ik neem ze graag over
er zijn toch geen kaarten speciaal voor de zondag? wel avond kaarten maar de andere dagen zijn dezelfde soort en prijs.
wbt die echo... als je heel, maar dan ook heel vroeg gaat en gelijk naar de stand van het kruidvat gaat dan kan je je inschrijven daar en krijg je een gratis echo. 2 jaar geleden wilde ik dat ook, maar was al helemaal volgeboekt ( ene kant gelukkig maar anders had ik daar onze teleurstelling gezien, dag later kreeg ik mijn MK ) afgelopen jaar ben ik niet geweest omdat ik toen niet kon ivm bekken klachten en nu ga ik er weer lekker natoe :-D