he hallo mijn zoontje is nu 3 en half maand en hij is weer gewogen en gemeten toen hij pcies 3 maanden oud was hij was toen 67 cm en woog 7410 gram toen hij geboren is was hij 52 cm lang en woog hij 3410 gram nou ben ik wel benieuwd wat andere kindjes wegen en hoe groot ze zijn bij 3 maanden en hoe groot en zwaar bij de geboorte
3350 gram 50cm geboorte 3750 gram bij 3 weken 3935 gram 52,9 cm bij 5 weken 4645 gram 56,6 bij 2 maand Sorry ik ga nog niet tot drie maand... Die komt er nog aan...
Ja, maar toch als je hem ziet lijkt hij niet gigantisch. Het valt meteen op dat hij best lang is, maar hij is niet mollig of zo. Quinten kan al zitten, zie ik? Jeetje dat is rap!
quinten is overal heel vroeg mee hij rolt van buik op rug en bijna terughij kan zitten aan 2 vingers staan zonder door de beentjes te zakken hij kan al teugeren als je hem op de grond legt zonder sokjes aan of met schoentjes met antislip ben echt heel trots op hem
Tjemig, wat een wonderkind! Ik dacht dat mijn zoontje rap was voor zijn leeftijd maar dit overtreft alles Wat zeggen bij het CB? Zeker van hun stoel gedonderd?!
de laatste keer zei de cb arts weet je wel heel zeker dat hij nog maar 3 maanden is want daar ging hij ook omrollen en later toen ze hem aan de vingers wou laten zitten ging hij staan ze dacht dat hij al 5 maanden was haha ik zei ik was er zelf bij hoor 15 juni en hij is niet omgewisselt want hij was de hele tijd bij mij
Haha, kan me zijn reactie wel voorstellen. Mijn zoontje kon met 2 maanden rollen naar de zij en dan weer terug. Toen dacht ik dat dat heel bijzonder was, maar jouw Quinten slaat echt alles. Kan me voorstellen dat je supertrots bent op je mannetje.
o ja dat ben ik zeker en vooral omdat ik zie dat hij er super veel lol in eeft ik probeer het ook wel een beetje te stimuleren maar alleen als en zolang hij het zelf leuk vindt
Er zijn hier al verschillende topics over. Zowel met een paar maanden als vanaf de geboorte. Deze gaat dus op slot. Kwebbel