Dat is ook een volkomen normaal gewicht voor die lengte, daarom dat ik het niet snap van Toet en Sophie...
Tessa was 12,3 kg en 82,5 cm. Mijn oudste , kim, was toen al 16 kilo, ze is nu nog veel te zwaar, wordt van de lucht al dik, helaas!
of bedoelde je 81cm?[/quote] Ik bedoel echt 91 cm! Ze is idd heel groot dat is al sinds haar geboorte...
Nathan was met 9 maanden al ruim 11 kilo en 75 cm. Morgen weer naar het CB, ik denk niet dat hij veel is aangekomen. Hij zal nu wel een beetje blijven hangen. Het CB zei er wel wat van, maar wist niet waarmee we moesten "minderen"... Hij krijgt niets teveel en krijgt ook geen zoet ofzo. Wij hebben dus een hele flinke jongen, maar niet dik. Eerder zware botten ofzo
Ik bedoel echt 91 cm! Ze is idd heel groot dat is al sinds haar geboorte...[/quote] Dan zou ik er gewoon echt niet naar luisteren, is gewoon een perfect gewicht voor die lengte.
Hoi, Luuk was met 18 maanden 83 cm en 11,3 kilo....Net iets onder de gemiddelde lijn. Moet ook eerlijk zeggen dat er totaal geen babyvet te bekennen is hoor. Groetjes, Bab
91 cm is toch helemaal niet overdreven groot dean is al bijna 2 maanden 80 cm en is pas een jaar.. Dat CB moet je niet zo serieus nemen gewoon JA knikken en je eigen hartje volgen!
Ruben was met precies 18 maanden 88 cm en iets meer dan 14kg. Weet niet of dat voor jongens en meisjes enorm verschild. Lijkt mij nl wel netjes met haar lengte...
Ach ja het CB heeft ook altijd wat te zeuren. Lenthe was met 1,5 jaar 10,4 kg en 85 cm en zeggen ze iedere keer weer, ze is wel erg licht..... Trek je er niets van aan en laat die mensen maar zeuren, ze kennen er toch maar 1 soort kindje, het kindje precies volgens boekje.