Mijn zoontje is nu al 11,7 kg met 9 maanden, hij is 78 cm. Volgens het cb prima in verhouding. Met zowel de lengte als het gewicht boven in de curve.
Té licht wat is dat voor raars? Indy is bijna hetzelfde met haar 10,5 kg en 84 cm en ze volgt hiermee precies de middenlijn (niet dat dat me boeit die curves van het CB)...heb nog nooit te horen gekregen bij het Cb dat ze te licht zou zijn. En al zouden ze dat wel zeggen zou ik me er inderdaad niks van aantrekken. Mijn dochtertje ziet er ook absoluut niet te dun uit met deze verhoudingen is dat bij jou dan wel?
die curves verschillen dan zeker nogal, want lars zit met 12 kg en 83 cm ook precies op de middenlijn hahahaha boeit mij ook verder niet hoor, lars is gezond, vrolijk en aktief, das toch veel belangrijker
Voor een jongen en een meisje zijn het ook andere curves en die verschillen idd nogal Maar 't is idd het belangrijkste dat ze gezond, vrolijk en actief zijn!
We zijn ook pas nog bij de cb geweest curve was goed! Felicity is nu 18 maandjes Gewicht: 10.2 Lengte: 81