Zit er toch wel een beetje mee..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ruben, 25 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruben

Ruben Actief lid

3 jan 2008
    171
    0
    0
    Vandaag haalde ik me kleine skattie op van het kinderdagverblijf... Op het moment dat ik binnen stapte zag ik dat Ruben in de stoel zat helemaal overstuur en onder het snot.. echt, ze hele gezichtje zat onder de slijm en zat helemaal hikkend te huilen.. . En het mooie van alles was dat de leidster er naast zat! Me haren ging recht overend! :evil:

Ik vind dit echt niet kunnen.. ze had wel een ander kindje op dr schoot maar die was stil.. dan kun je dat andere kindje toch even weg zetten en Ruben een knuffel te geven?

Ja zegt ze, dat andere kindje zat heel erg te krijsen en daar is hij van geschrokken dat hij zo overstuur raakte. Heb haar toen nog gevraagd, huilde hij echt niet lang.. nee hoor, maar 5 minuten zei ze. Ik geloof dr geen barst van he.. kan dr niks aan doen maar geloof dr echt niet.

Het blijft nu maar in me hoofd spoken.. Moet ik het morgen melden of niet? (het is een invalster of stagaire) Reageer ik nu met me gevoel en dus te overdreven? Ik weet hij zal vaker huilen daar en dat doet hij daar ook wel maar, zo nog nooit................... wat vinden jullie?

Gr, Diana

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik denk dat je het zeker even moet melden. Al is het alleen maar om het kwijt te zijn. Al moet je het ook van de andere kant bekijken en haar misschien het voordeel van de twijfel gunnen. Je kunt gewoon aangeven dat je Ruben zo aantrof en dat je dat erg onprettig vind, daar is niks mis mee hoor. Het gaat wel om jouw kind.

3. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Ik zou het zeker melden! Misschien spreekt ze de waarheid maar misschien ook niet... En inderdaad, al zeg je het alleen maar zodat je het van je af kan zetten!
    Zo blijf je ermee in je hoofd lopen en zal je er altijd aan denken als je jouw kleine schat daar achterlaat!

Succes!

4. Ruben

Ruben Actief lid

3 jan 2008
    171
    0
    0
    Ja precies.. en ook al zou ze liegen, dat maakt me niet eens zoveel uit .. Het is meer wat ze voor mijn gevoel had moeten doen en dat niet gedaan heeft.

Dus hem gewoon even had getroost..

5. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Aah wat sneu... dat gaat je echt aan het hart zeg!

6. valhalla

valhalla Niet meer actief

Zou ook pissig zijn hoor, het duurt meestal effe voordat ze zo overstuur zijn dus om ze zo aan te treffen is niet tof lijkt me.

Zou het als ik jou was ook gewoon melden, dan ligt het vast en heb je iets te zeggen mocht het nog eens voorkomen...

7. Ietje

Ietje Actief lid

15 jul 2008
    157
    0
    0
    Ach, wat sneu zeg.

Kan me goed voorstellen dat je er mee zit, zijn toch je moedergevoelens en zou het zeker even melden daar.
    Vorige week kwam Jade ook thuis in dezelfde pamper als dat ze weg is gebracht :confused: Volle bak dus ( Dat weet ik zeker want wij gebruiken een ander merk) en ze had zichzelf helemaal ondergespuugd, nou kan dit gebeuren maar ik had gevraagd om daar juist op te letten wegens wijziging in de voeding.
    Heb de volgende dag ook meteen gebeld en ze hebben excuses aangeboden, sindsdien komt ze netjes weer thuis.

Dus echt even laten weten! Groetjes!

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou heel erg boos zijn! Nu weet ik niet hoe Ruben normaal huilt, maar Eva huilt normaal eigenlijk nooit, dus ik zou echt heel verdrietig zijn als ik haar daar zo zou zien huilen en het zeker melden.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zou er ook een melding van maken hoor ! Vind het niet kunnen dat ze zo'n klein mannetje helemaal overstuur en onder het snot laten zitten.

10. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    ik zou er ook wat van zeggen, het lijkt me zo moeilijk om je kindje zo te zien zitten! dus al is het maar voor jezelf zou dr wel wat van zeggen!

11. Ruben

Ruben Actief lid

3 jan 2008
    171
    0
    0
    Bedankt voor jullie berichtjes.. ik ga er zeker een melding van maken.

@ Ietje >> Nou dat zal zeker volle bak zijn geweest.. ook niet best eigenlijk als je er zo overna denkt.

@ Snoopy >> Ruben huilt wel .. maar niet zo. Ik zou dat echt niet kunnen hoor.. een kleintje zo laten huilen.

12. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik zou het zeker melden! Wat verschrikkelijk om je kindje zo te zien! Dit is precies de reden dat mijn zoontje naar de gastouder/oppas gaat die alle aandacht voor hem heeft en niet naar de kdv gaat. Toen we bij ons in de kdv gingen kijken heb ik soortgelijk incident gezien met een baby. De beslissing werd toen snel genomen.

Meldt het alsjeblieft anders blijf je ermee zitten!

13. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik zou het zeker melden! Het kan toch niet! Dat snot en dat helemaal overstuur zijn komt daar toch niet in een paar minuten hoor....

14. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Ik zou met de stagiare praten en niet meteen melden. Misschien had de stagaire NIET gelogen maar kan wel haar hele stage verknoeien....kan voor haar ook grote gevolgen hebben. Eerst met haar praten en tijdens dat gesprek voel je dan wel aan of ze serieus is of niet met wat jij haar verteld. Doet ze lakoniek dan zou ik het wel melden....

15. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    ooooh brrrrr,word nu al emo als ik het lees.....
    moet zo erg zijn om je kindje zo aan te treffen.....
    meld het idd even,zullen ze dan wel op letten ...

16. Ruben

Ruben Actief lid

3 jan 2008
    171
    0
    0
    Nou heb het zonet gemeld.. kreeg het me toch ffies benauwd. Bah, vind het maar niks zulke dingen.

Maar goed, in het gesprek kwam ook naar voren dat er meerdere dingentjes waren waar ze niet tevreden over waren.. en ze was blij dat ik het heb gezegd. Zo kunnen ze er wat aan doen..

En moet zeggen, het lucht echt op!

Gr, Diana

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Goed dat je het hebt gezegd.

Arme jongen moet gewoon een knuffel als hij zo huilt en natuurlijk zijn neusje geveegd.

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    nou gelukkig maar!
    Het lijkt mij ook niet makkelijk om zoiets te zeggen, maar wel goed dat je het gedaan hebt hoor!

19. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Gewoon melden hoor. ik zou het ook vreselijk vinden om mijn kind zo aan te treffen. Neemt ze er toch twee op schoot, of roep je collega ofzo.

20. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Oh je hebt het al gezegt. Goedzo!

Deel Deze Pagina