2 jaar en 8 maanden 12,5 kilo en 95 cm Lang en mager als je kijkt naar de verhouding tussen lengte en gewicht.
Ik heb mijn dochter toevallig vandaag gemeten. Nu 2j 7maanden en 87cm. Ook geen lange dame dus, maar dat zijn man en ik ook niet. Gewicht is rond de 11kg.
Ik verwacht 94 cm en 13 kilo moeten woensdag naar bureau maar heb haar toevallig vandaag thuis gemeten.
Ons manneke is ook altijd te zwaar geweest volgens de wensen van het cb. Nu hij 3 is is hij te licht en dat vinden ze geweldig "Hoe hebben jullie dat gedaan?"
Zoon1: Geboorte: 3650 gram / 50 cm (geboren met 42 weken) 2 jaar oud: 11,9 kg / 85 cm Zoon 2: Geboorte: 4450 gram / 52 cm (geboren met 41 weken) 2 jaar oud: 12,5 kg / 90 cm De oudste is altijd al aan de kleine kant geweest. Ik heb daar een paar keer naar gevraagd op het CB, maar hier zeiden ze juist: 1) Hij zit nog bóven de onderste lijn, en 2) de lijn blijft stijgen. Dus niks aan de hand. Hierbij de curve van mijn oudste. Je ziet dat ie in het begin heel laag zat, maar dat hij toch weer richting gemiddelde ging. Verder moet je je niet zo laten leiden door de lijnen. Die onderste lijn betekent niet 'te klein', maar dat is de standaarddeviatie (-1,5 of -2 geloof ik). De afwijking van het gemiddelde.
1m04 en 19 kilo zoon 1. 1m01,5 en 23 kilo zoon 2. 1m03 en 13,9 kilo dochter 1. Alle 3 de metingen op hun 2de jaar.
Met 2 jaar en 1 maand was ze 94cm en woog ze 14 kilo. Ze is nu 2 jaar en 8 maanden en ze weegt nu 14,5 kilo en is 1 meter lang