indalingsweeen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hansje123, 25 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    bij mij zijn deze week volgens mij de indalingsweeen begonnen. Enorme steken bij mijn vagina/aars gebied. Ze komen en gaan. De ene keer erger dan de andere keer. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? zijn er oefeningen om het te verlichten en moet ik ergens op letten. Wanneer is het teveel en moet ik de verloskundige bellen?

2. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hoi Hansje,

hier ook flink last gehad van indalingsweeen. Maar het was vooral 's avonds en 's nachts. Het enige wat bij mij hielp was met mn benen wijd gaan liggen. Had een voedingskussen daar lag ik half tegenaan en dan een been eroverheen... En een paracetamol zodat het iets verlichtte en zodat ik in slaap kon vallen. Denk dat er verder weingi tegen et doen is, maar een rotgevoel is het wel! Succes! xxx sas

3. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    hoi
    heb ook af en toe last van steken onderin maar heb geen idee of dat de indalings weeen zijn, waar kan je die aan herkennen dan of zijn dat dan die steken?

4. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Ik denk dat dat van jou ook indalingsweeen zijn. deze kun je hebben vanaf 6 a 4 weken voor de bevalling. Je voelt echt steken onderin bij je schaambeen, vagina of soms aars.
    Je hebt dan een paar goede steken en daarna zakt de pijn weer een beetje. Na een paar minuuten komen ze weer terug. Het is heel normaal , maar niet iedere vrouw voelt ze. Het is alleen erg vervelend, want soms heb ik er zo last van, dat iki nog maar weinig kan doen. dan alleen meer liggen en wachten tot het weer over is

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

Ik had ook het gevoel alsof het daar beneden uit elkaar getrokken werd zeg maar... en verder prikkelen en steken indd. Het gevoel komt en gaat dan weer. Soms had ik ook last van ene flink ongesteldheidsgevoel.

xxx sas

Deel Deze Pagina