Vandaag de ovu test positief, dus dacht vanavond mooi aan de klus te gaan. Vorige maanden deden we het veel te veel. Nu was ik er op ingesteld pas te klussen op het moment dat de ovutest positief zou zijn (aangezien de zwakke zwemmers van mijn vriend). Komt mijn vriend thuis, vertelt hij dat hij de hand aan zichzelf geslagen heeft, zodat de zaadjes ververst zijn voor mijn vruchtbare dagen. Gisteren hadden we het er nog over gehad. Toen heb ik verteld dat ik mijn vruchtbare dagen, vandaag morgen of overmorgen verwacht. Hij had verstaan dat ik over 3 dagen zei, en dacht dus dat dit handig was. (hoe bedoel je: "ik luister altijd...." Ik baal echt, want weet niet hoe we nu het beste kunnen klussen. Heb echt even gescholden en gejankt. Ik heb het gevoel dat deze maand ook weer aan onze neus voorbij gaat .
Gewoon klussen meid. Mijn ventjes zaad is nog veel slechter. En wij hebben best wel wat geklust in mijn vruchtbare week...Hoeft dus niet per definitie slecht te zijn. Kop op! Schouders eronder en aan de klus jij Suc6 he
oooow ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt.. kop op... zie elvira! de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Ik hoop dat ik over twee weken net zo'n banner als jij heb. Ik ga ook zeker klussen, maar het is wel een echte domper. Ik weet ook niet zo goed of we nu beter vanavond kunnen klussen of wachten tot morgenochtend. Wat zouden jullie doen?
Tja. moeilijk. Je weet nooit precies wanneer je ei komt...Ik zou voor vanaaf gaan denk ik... Wannneer heeft ie gehandkart...
vanmiddag rond 15:00 uur. Hij heeft bijna nooit een vrije middag, en dan nu toevallig..... GGRRR, niet handig. Ik hoop dat ik er ooit om kan lachen, maar nu even niet.
hahahaah maar toch wel lief dat hij er aan dacht.. mijn mannetje is net zo... wel aan denken maar niet communiceren!
Hij zei (om mij te troosten): Het zal wel zo moeten zijn. Anders krijgen we misschien het verkeerde kindje.
Misschien moet ik er nog bij vertellen dat mijn ovutest om 18:00 positief was. Zullen we dan toch maar morgenochtend klussen? Of toch nog vanavond?
Sorry ergens is het wel beetje humor hoor. maar kan mij voorstellen dat je baalt. mannen zijn altijd tegengesteld. succes met klussen , maar het niet verplicht dus als straks zin hebt lekker straks , heb je morgen zin doe je het morgen. succes meid.............
Ik weet ook zeker dat we er later heel hard om gaan lachen, dus je hoeft geen sorry te zeggen. Soms is het echter heel duidelijk dat mannen en vrouwen van een andere planeet komen. Op die mannenplaneet hadden ze de techniek van het gehoororgaan iets beter moeten bijsleutelen .
ik denk ook dat de morgenochtend het beste is. Lieke; Helaas is het tijdens de vruchtbare dagen niet zo spontaan meer. Ik vind het er moeilijk om de controle los te laten.
Ik zou ook voor morgenochtend gaan! Lullig verhaal hoor, over een paar maanden kan je er waarschijnlijk om lachen, maar nu is het echt niet leuk... Je mannetje heeft ergens wel gelijk, het is wel goed om te verversen (zaad ouder dan een week is niet goed meer geloof ik?). Maar niet op je meest vruchtbare dag! En die mannenlogica is ook ergens wel grappig... van welke planeet mannen zijn gekomen is me soms ook een raadsel... Liefs, Snoopy
Hihi, lullig is wel het juiste woord. Ik heb er de draak maar weer even mee gestoken. Ik merk dat ik er al weer iets beter mee om kan gaan. Morgenochtend klussen we gewoon, en dan zien we het wel.
Ik had mijn eigen woordspeling niet eens door... Fijn dat je er al wat beter mee om kan gaan, je moet toch wat. Maar toen ik het net las, kon ik me heel goed voorstellen hoe je je vanmiddag voelde. En je vriend bedoelde het goed, eigenlijk ook wel schattig...
Voor de volgende maand, fluister ik hem wel wat andere schattige dingen in zijn oor, die hij kan uitvoeren op mijn meest vruchtbare dag.