Hey meiden, Ik kan vandaag eindelijk testen, maar twijfel eerlijk gezegd. Ben zo bang dat hij negatief test het is tenslote pas de eerste dag dat ik het niet word. Zondag had ik al stiekem getest maar toen was hij negatief. Logisch omdat het 4 dagen voor me NOD dag was maar nu ben ik erg bang voor een negatieve uitslag. Wat is jullie advies nu testen of nog 2 daagjes wachten of me ongesteldheid uitblijft? xxx Nicole
Hoi Nicole, Als je een regelmatige cuclus hebt, dan kun je vandaag wel testen, als het af en toe schommelt zou ik nog 2 dagen wachten. succes ermee! groetjes, Ma21
Idd als je een regelmatig cyclus hebt kun je testen anders nog even wachten. Ik zit nu in mijn tweede ronde. Ik had maandag ongi moeten worden maar er gebeurde niets. Ik heb gewacht tot vanmorgen. Getest maar het was negatief. Een paar minuten later werd ongi.
ik zelf had wel een regelmatige cyclus maar nog teste ik dan nega op mijn nod ik teste psa na 3/4 dagen posi
ik had al symptomen 7 dagen voor mn nod.... heb ik bij beide zwangerschappen gehad... dus wist het bij de 2e al wel
Ik heb al 2 weken symptonen van vermoeidheid en misselijkheid. Ben nou ook grieperig sinds gisteren dus voel me nou helemaal beroerd. Ik heb ook al een zoontje maar met hem heb ik dit alles niet meegemaakt. Kwam er pas achter dat ik zwanger was bij de 4 maanden. Ben bij hem ook nooit misselijk geweest maja ze zeggen bij elke zwangerschap is het weer anders he. Nou ben vandaag niet ongesteld geworden voel wel krampjes in me onderbuik maar dat heb ik al een paar dagen. Als ik morgenvroeg niet ong. ben dan ga ik denk ik testen of wacht alsnog tot zaterdagochtend. Spannend..... Thnx trouwens voor alle reacties heb er veel aan xxx
Nou even een update ik ben nog niet ongesteld en vanmorgen testen ik negatief. Als ik maandag of dinsdag nog niet ongesteld ben gaan me vriend en ik bij kruidvat een test halen en dan testen. greetz
spannend zeg! ik zit hier met hetzelfde probleem. vandaag nod dag maar durf niet te testen. vriendin van me zit nog net niet te gillen dat ik moet testen, maar ik ben bang dat ie negatief is. ik heb zoiets van, ik wacht deze dag zowieso af, want je weet het maar nooit. anders gaat je dat elke maand een test kosten en zo goedkoop zijn ze nu ook weer niet. ppff nouja t enige wat er dus opzit is wachten..... jullie ook succes meiden
Ja ik ken het meid. Ik ben vandaag de 3de dag overtijd en had gisteren negatief getest. We gaan vandaag een andere test halen en dan als ik maandag nog niet ongesteld ben die test doen, want begin het me nou toch wel af te vragen . Succes allemaal!
Update: ik ben vanmorgen ongesteld geworden. We zijn teleurgesteld, maar al helemaal klaar voor de volgende ronde. Wie heeft er tips om de kans te vergroten? Heb al een paar goede van me vriendin Remember maar wat advies is nooit weg. xxx