Hallo! Even een vraagje, ik ben 6 weken geleden bevallen van een mooie kerel, Dani. Ik geef borstvoeding uit een flesje, dus ik kolf alleen om de ongeveer 4 uur nu. Volgens mij nog niet ongesteld geweest, de laatste bloedverlies dat ik had was rond 1 mei. Gisteravond hebben mijn vriend en ik sex (onveilig) gehad. Ik denk dat de kans heel klein is dat ik weer zwanger ga worden, omdat ik borstvoeding geef en nog niet ongesteld ben geworden (of misschien was ik die 1 mei voor het eerst ongesteld, dat weet ik echt niet zeker). Hoe groot is de kans dat ik weer zwanger wordt, wat denken jullie? Schrik trouwens niet ofzo, mijn vriend en ik praten al de hele tijd al over een derde kindje, hihihhi vandaar dat we het ook onveilig hebben gedaan, omdat als het gebeurd, het zeer welkom is! Groetjes, Mandy
Er werd altijd gezegd dat je niet vruchtbaar bent zolang je bv geeft. Maar hier zijn ze al op terug gekomen, je bent t nl wel degelijk! En je schijnt zelfs extra vruchtbaar te zijn na de bevalling Zo zou je ook niet ongesteld worden zolang je bv geeft....nou ben toch echt ongesteld geweest hoor! hahah. No doubt! Succes!
Hier is al een topic over van nog niet zo lang geleden, daarin staan ook een heleboel reacties op dezelfde vraag.
Op dezelfde pagina als jouw topic, staat dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=91448 Misschien bedoel je het niet zo maar je komt wel een beetje aanvallend over trouwens.
Voordat je een topic opent kan je ook even goed kijken of er al een topic over is Aangezien de link er al bij staat...doe ik deze dicht. Kwebbel