hoi hoi, ik moest het even kwijt hoor eigenlijk is het zwanger worden en zwanger zijn, bijna niks anders als wachten wachten en nog eens wachten, daar wordt je echt knettergek van.... van dag 1 van je ongi tot het einde van je ongi, denk je bah weer mis.... nouhja volgende keer beter ( gemiddeld toch 5-7 dagen wachten) na je ongi kan je natuurlijk klussen oefenen, wachtend op je ei, wel of niet met tempen of ovu testen, werderom wachten wachten en nog eens wachten dan is eindelijk de dag/dagen aangebroken om het grote werk te doen.... heel vervelend en daarna is het wederom zo'n 14 dagen wachten denkend dat elk afwijkend gevoel wel eens het juiste kan zijn, en daarbij hopend en wachtend.... (voor mijn gevoel duren deze 2 weken dan ook het langst) en dan de NOD dag, begint het hele verhaal weer opnieuw of ga je een stapje verder.... dus testen dan maar in geval van een positieve test GEFELICITEERD en dan begint wederom het wachten 9 maanden lang op de vaak langverwachte en o zo welkome nieuwe aanwinst...... maar dat neemt niet weg, dat ik dat wachten er graag voor over heb, iedere maand weer, hopend en wachtend groetjes jamejozie
je hebt helemaal gelijk! Ik mag eigenlijk niet "praten" nu ik zie hoeveel rondes je bezig bent. Hoop dat je snel zwanger raakt en na 9 maanden kan genieten van een gezond kindje!
Geniaal geschreven!! Echt heel erg leuk en vooral herkenbaar! Laat wachten nou niet mijn sterkste kant zijn.... groetjes, Eevie
Inderdaad!! Heel herkenbaar voor velen onder ons! En dan ben je zwanger... en dan die eerste 12 weken pfff... Heel veel succes en ik hoop dat het snel raak mag zijn! Ik zie dat jullie ook al een poosje bezig zijn. Groetjes Cyntje78
Helemaal waar! En dan in de zwangerschap wachten van echo naar echo. Maar troost je, als het kindje er eenmaal is denk je soms verlangend terug naar de tijden dat je nog tijd had om te wachten
nou idd vooral deze maand is wachten ook niet mijn sterkste kant, vooral omdat er hier in de omgeving emmen/stadskanaal ongelovelijk veel mensen zwanger zijn of net met de kinderwagen lopen, daarbij zijn er vele tv-series, waarin ook iemand zwanger is/wordt/probeert, o.a private practise, army wives, accetentle on purpes ( sorry voor mijn slechte engelse spelling dyslectie) en dan natuurlijk dat een hele goede vriendin totaal onverwacht, incl pil, en een teamgenoot waterpolo beide wel in verwachting zijn.... ben er deze maand dan ook veel meer mee bezig....
Tis indd w88.. Zelfs indd tijdens de zwangerschap.. w88, w88 & w88.. De echo's zijn et leukst, maar ook daar moet je op w88! Plus, de eerste 12 weken is ook w88, omdat er in de eerste 12 weken ook een miskraam kan onstaan.. Okkaay, 12 weken "overleefd".. Dan de 20 weken echo, w88, w88, w88! Ook de 20 weken echo weer gepasseerd, dan kan, als je daar zelf voor kiest een 3d echo laten doen, ooook weeeeer w88! Dan nog de laatste echo, om te zien of je kindje goed licht en ingedaald is, weeer w88! En dan w88 tot DIE DAG dat je je kindje in je armen kan nemen,, Pff,, ik heb een hele makkelijke zwangerschap gehad bij mijn eerste.. En dus was et altijd maar w88 op die echos.. De controle afspraken, hartje luisteren, bloedruk opmeten enzv.. Dat was op een gegeven moment gewoon een "standaard" iets voor mij geworden.. Ik wou et liefst elke week wel even in mijn buik kijken Nu merk ik voor et eerst wat die 2 weken w88 met je doen! Bij mijn eerste was ik door de pil heen, mn mestruatie in de stopweek bleef uit, was 2 dagen heel licht, een test & positief, dus dat maakte ik heel anders mee.. de dagen na mijn eisprong nu vind ik egt een HELL!
Goh wat een leuk verhaal en zo herkenbaar! Ik denk dat het idd het allerfrustrerentst is al dat gewacht aldoor! En zeker als het steeds niet wil lukken! Allemaal veel sterkte met het wachten!
gelukkig weer een dagje overleefd, weekend is aangebroken, in mijn geval betekend dat we nu samen de dagen kunnen aftellen, ( me vriend werkt van maandag tot donderdag overver) en dan zijn de dagen alleen nog langer en eenzaam, ze kruipen voorbij, het weekend is gelukkig altijd zo om, dus dan zijn er weer dagen om af te strepen... maar wachten blijft wachten alleen of samen het duurt net zo lang...