Ik ben nieuw op dit forum. Ook wij zijn bezig met het krijgen van ons 3e kindje. Nu was mijn 1e menstruatiedag op 1-3. Rond de 10e voelde, dacht ik, mijn eisprong. Vanaf de 11e ben ik dagelijks extreem misselijk, dat is bij het opstaan tot naar bed gaan en af en toe zelfs snacht, allemaal met vlagen. enorme obstapatie gehad, buik opgezet, steken in buik, erg koud en heel veel plassen. Maar niet extreem last van mijn borsten wat ik wel bij mijn eerdere zwangerschappen had. Urine al bij huisarts gebracht maar was geen blaasonsteking. mijn gezicht voelt warm en ben met vlagen zeer emotioneel. Vanaf de 5e tot aan de 15e bijna dagelijks geklust. Nu weet ik dat een hoop tussen je oren zit en dat je het pas zeker weet op het moment dat je een test gaat doen.. dus nog een week wachten want mijn nod is op de 28e pas. Zijn er dames die hier nog meer last van hebben? Of verbeeld ik mij van alles...
heb jij een lf van 18 dagen dan? als jij rond de 10e een eisprong hebt gehad, dan zou je nu toch wel een test kunnen doen. je zou nu op 11 dpo zitten.
Dank je voor je reactie Roeska, Ik weet het niet 100% zeker of dat zo was. Het voelde toen wel zo. Het zou ook later kunnen zijn. Maar ik werd vannacht wakker omdat ik moest plassen en toen heb ik zo'n vroege test gedaan, en die was negatief. Maar ja, ik weet ook niet of die testen echt betrouwbaar zijn.