Hallo ik heb het probleem dat mijn bloed druk te laag is(veel te laag) ik loop ook bij de gyno de laatste weken heb ik dat ik steeds tegen het flauwvallen zit.. ik drink elke dag cup a soup en heb zoute drop hier liggen eet zoute haring en noem maar op expres om hem om hoog te werken ik heb me gyno gevraagt wat ik er aan kan doen,en hij zegt weet ik veel.. maar ik heb ook een dochter van 4 jaar en 1 van 5 maanden en wil iig niet dat dit nog 25 weken duurt.. ik heb nu een kuurtje voor flinke keel ontsteking, en nu is het wel iets erger als normaal normaal had ik het gevoel 3x op een dag en nu de hele dag door ik hoor mensen op het moment ook vaak wazig alsof je in een andere kamer zit van de duizelingen.. maar iedereen die ik vraag zegt komt wel goed.. maar vind het dood eng! weten jullie misschien nog iets? Groetjes Froukje
hoi Froukje, het is heel vervelend maar je kunt er inderdaad niets aan doen. Regelmatig eten helpt wel, maar je bloeddruk zal er niet heel erg door stijgen. het komt vanzelf goed, na de 24 weken stijgt je bloeddruk meestal vanzelf iets. Doe rustig aan, probeer langzaam op te staan uit zit of lig. Verder kunnen we je helaas niet helpen. Het kan in elk geval geen kwaad voor jou of voor de zwangerschap. Mirjam