hoe groot is de kans dat inleiden niet lukt?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Nance83, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Jammer Nance, maar op naar morgen. ;)
    Heel veel succes. Ook ik had eerst zo'n veter met een capsule ingebracht gekregen en volgende dag aan infuus. Denk aan je hoor.

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik ben met 38 weken ingeleid, bij mij was de bm nog niet verstreken en daarom werd er een veter ingebracht.
    Die nacht viel de veter eruit tijdens het plassen en had ik erg veel last van voorweeen.De volgende dag werd ik om 10.00 van de kraamafdeling naar de verloskamers gebracht voor het infuus.
    Het infuus ging er om half 11 in en om half 5 was Tess er.

Heel veel succes gewenst!

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik ben ingeleid met 38 weken, inderdaad mijn baarmoeder was op vrijdagochtend nog keihard. ik ben toen 3x geprimed van vrijdagochtend tot aan zaterdagmiddag. Ik heb vanaf vrijdagmiddag weeen gehad, zowel rug als buik en beenweeen. zaterdagavond had ik een halve CM ontsluiting.

Zondagochtend hebben ze met heel veel moeite mijn vliezen doorgeprikt, en werd ik aan de weeopwekkers gelegd. en toen kwam de weeenstorm.
    Op zondagmiddag is Dano geboren. 15:16u, dus na 2,5 dag weeen.

Vaak is het zo dat als je voor de 39 weken wordt ingeleid dat je baarmoeder nog hard is, is het daarna is hij al wat weker.

Een meisje werd tegelijk met mij binnengebracht, na 1 x primen is zij bevallen. zij was al verder zwanger. dus zo kan het ook!

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja ik had al 2 cm met 38 weken van alle voorweeen dus dat ging dat makkelijker natuurlijk dan is de kans veel groter dat het dezelfde dag lukt..

5. Nance83

Nance83 Actief lid

10 apr 2008
    190
    0
    0
    2e poging is een week geleden gelukt! dmv gel
    ben trotse mama van een meisje lorena!

6. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis

Gefeliciteerd meid! Geniet van je meisje!

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Gefeliciteerd! De bevalling verder goed verlopen?

Deel Deze Pagina