Hoi allemaal, Gisteren ben ik naar de gyn geweest het ging het allemaal goed. Ik had ctg onderzoek gehad , waarbij de hartstlag van baby goed was en er al weeen waren (ik heb niet echt weeen gevoeld --> maar machine zal niet liegen denk ik. Ook had ik een interne onderzoek waarbij ze ging kijken hoeveel onstluiting ik had 1 cm ontsluiting --> nu nog 9 cm te gaan . Maar gisteren kwam ik thuis -> toen kreeg ik echt enorme pijn in mijn buik en onder mijn buik --> dus de plek waar de bevalling gebeurd en ook rugpijn. Ik had een warme bad genomen en toen ging het in bad weg maar net weer uit het bad gelopen had ik er weer last van. Ook is mijn buik heel hard geworden. Zou die pijn ook kunnen zijn door de interne onderzoek? Wat denken jullie ervan is dit normaal? Ik heb wel vaker pijn op die plek gehad maar volgens mijn gyn was dat normaal omdat mijn baarmoedermond zich voorbereid ivm de ontsluiting. Maar die pijn was dan wel eventjes nu kan ik niet eens normaal lopen. Hihi ik wachel helemaal net een pinquin. Ik kreeg net te horen dat mijn bevalling waarschijnlijk is begonnen, maar ik moet dan toch hevige weeen hebben dit heb ik helemaal niet Liefs, Visitor
als het weggaat met een warm bad of douche of iets dergelijks dan is het niet begonnen maar dan zijn het voorweeen mijn vk zegt zolang je twijfelt is het niet begonnen.
ja idd, zolang je twijfelt is het nog niet begonnen, ik vroeg me ook telkens af met de voor weeen van is dit het nou of is dit het nou niet, iedereen zei van als het weeen zijn weet je dat echt wel, en ik geloofde het niet, maar toch is het zo. als je echt weeen hebt weet je het zeker, die moet je echt diep wegzuchten en je voelt ze heel hevig opkomen, en dan zakt het weer af. je moet ze ook echt weg puffen iets anders kan nl niet . maar denk niet dat je nu weeen hebt, of in ieder geval geen flinke . (wil je niet ontmoedigen ofzo, maar je merkt het verschil vanzelf)