Sinds vorig jaar mei zijn we bezig om zwanger te raken.. in september kwamen we er 8er dat we zwanger waren. Helaas bleek met de 8 weken echo dat het hartje niet meer klopte en heb ik een curretage gehad. En tot nu toe niet zwanger meer geworden.. Nu heb ik eindelijke en afspraak gemaakt bij de dokter.. wat kan ik verwachten?
Toen ik terug ging na een half jaar wouden ze een hysteroscopie en hyfosy doen om na te kijken of de curretage goed was verlopen en dat er niets achter is gebleven. Die Hyfosy heb ik uiteindelijk nooit gehad, wel ene hysteroscopie iets later waar ze nooit wat hebben gezien..
De huisarts zalfje doorsturen naar de gynaecoloog en deze zal je uitgebreid onderzoeken ☺ ook krijg je meestal een vragenlijst mee. Succes
De HA kan vragen om het sperma te testen van je partner, hoe de kwaliteit is van de zwemmers Aan de hand daarvan bepalen ze hoelang je nog zelf moet proberen Ik denk nog geen doorverwijzing omdat je cyclus regelmatig is en je bent een keer zwanger geworden dus het kan blijkbaar... Heb je al getemperatuurd? of Ovulatietesten gedaan?
Ovulatietesten doe ik elke maand.. en heb 4 maanden geleden temperatuurt.. alleen steeds 1 week na eisprong bruine afscheiding dus dat is ook iets waar ik me onzeker bij voel.. het is wel al nagekeken in april