Hoe groot is de kans dat....

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door siriel, 14 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend balen!!! Heel veel sterkte ik hoop dat jullie niet al te ziek zijn/worden. Kunnen jullie een beetje afstand houden van je zoon of is dat niet mogelijk in huis?

2. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.042
    14.730
    113
    Vrouw
    Nee, afstand houden gaat hier echt niet lukken. Zo groot is ons huis niet. En we zijn met 9 man.
    En zijn slaapkamer is echt superklein: ongeveer 4m2. Daar ga ik hem niet de hele dag in opsluiten.

We waren net 2 weken uit quarantaine, toen testte zijn jongere broer positief. En hij bleef toen de enige. Hopelijk nu weer.

3. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Oh wat erg zeg!! Ik snap dat afstand houden dan lastig is. Wij hebben de luxe dat onze zoon boven de garage een groot eigen woon - slaapgedeelte heeft met eigen badkamer enzo met vloerverwarming en al, dus eigenlijk zn eigen optrekje. Dus kunnen eigenlijk goed afstand houden (al is het hier meer voor de zekerheid dan)
    Hoop voor jullie dat dit de laatste keer is, want de kans is groot dat je elkaar blijft besmetten:eek:

Zxcvb vindt dit leuk.
  4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.203
    16.539
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik zou helemaal niks doen. Je zoon is toch niet met een Corona patiënt in aanraking geweest of lees ik het nu verkeerd?
    Aerosolen in de lucht en op deurklinken vind ik echt een beetje te ver doordenken ;)
    En anders gewoon dag 5 na het laatste contact laten testen.

5. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Klopt niet rechtstreeks, maar direct daarna in dezelfde ruimte geweest uren lang.
    Maar ik ben blij dat ik naar mijn eigen gevoel geluisterd heb en dat we toch afstand houden nu.
    De vader van de vriend waar hij op bezoek ging, ligt nml sinds gisteren met hoge koorts op bed. Maar laat zich maandag pas testen, geen idee waarom. Die vader heeft, blijkt nu achteraf, maandag ook al contact gehad met degene die positief getest is op covid. Mijn zoon heeft dus zeker tussen de 4 en 5 uur bij die vader gezeten die nu ziek is. Dus sowieso gaan we hem maandag laten testen. En als die man zelf ook positief test zal mijn zoon ook in quarantaine moeten blijven.

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.203
    16.539
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dan inderdaad laten testen vanaf dag 5.

siriel vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina